Ford ima pri izdelavi enoprostorcev, bodisi malih ali velikih, dolgoletno tradicijo. To se pri novi generaciji S-maxa, iz lastnih opažanj sanjskega vozila številnih slovenskih očkov in mamic, odraža praktično na vsakem detajlu. S-max še nikoli do zdaj ni razočaral in tudi najnovejša generacija, ki smo jo prvič preizkusili na testu ni. Le pogled na končno ceno testnega modela je bil bolj klavern, saj začetek cenika s popustom dobrih 25 tisočakov pomeni, da bo primeren za družine z višjimi standardi.
To je eden najbolj všečnih velikih enoprostorcev. Malo je proizvajalcev, ki so sposobni narediti tako linijsko skladen avtomobil, ki je hkrati tudi prostoren. Ne rečem, da je popoln, saj ne ponuja rekordno velikega volumna prtljažnika in tudi potovalne kabine, a je pri S-maxu vse zapakirano preračunljivo, vse je sestavljeno kakovostno, vgrajeni materiali so nadpovprečni. Usnjene obloge vrat, prešiti dekorativni šivi na volanu, trde plastike je malo in še ta je kakovostna, brez šlamparij.
Tako, kot se pelje S-max, se ne pelje noben enoprostorec
1/27
Ford S-max je odličen avto za velike družinske potrebe. Tudi v novi generaciji je to vozno dovršen avtomobil in zgled konkurentom, za nameček pa je založen z veliko serijske, na izbiro pa je tudi še nikoli daljši seznam opcijske varnostne opreme. V kombinaciji z zmogljivim, 180-konjskim dizlom, štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom je cena nad pragom dosegljivosti povprečne slovenske družine.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Za 28 k€ se dobi soliden bencinar S-max. Družinski avto.