Avto
63 ogledov

Twingo RS – žepna raketa

Na zunaj je med običajnim twingom in twingom RS veliko razlik, še več jih je men Žurnal24 main
Twingo RS je novi mali vročekrvnež, ki po obljubah Renaulta v sebi uspešno združuje željo po udobni vožnji in športnih zmogljivostih. Proizvodnja v Revozu se bo začela maja.
 

V številkah

Mere: 3,61 m x 1,69 x 1,47 m
Prostornina motorja: 1.598 ccm
Moč: 98 kW / 133 KM pri 6.750 vrt.
Navor: 160 Nm pri 4.400 vrt.

Twingo renault sport (RS) je na voljo v dveh različicah šasije, obe pa obljubljata natančno in brezkompromisno vodenje skozi ovinke. Prva se od osnovne različice twinga na zunaj razlikuje po bolj napihnjeni zunanjosti, oblikovnih dodatkih in 16-palčnih lahkih platiščih (dimenzije gum so 195/45 R16) ter za 60 milimetrov širšem koloteku spredaj in 59 milimetrov zadaj. Trše in bolj togo je podvozje, ki je v primerjavi z različico GT nižje za deset milimetrov. Pri drugi šasiji, poimenovani cup, je podvozje nižje še za dodatne štiri milimetre, še bolj "sfrizirani" so blažilniki, značilna zanjo pa so tudi 17-palčna platišča s pnevmatikami dimenzij 195/40 R17. Pri obeh izvedenkah je mogoče sistem stabilnosti izključiti in tako uživati v prvinskih dirkaških užitkih.

Poskočni motor
Zanje skrbi 1,6-litrski motor z 98 kW (133 KM), kar je sicer morda nekoliko manj od pričakovanj javnosti, a po napovedih dovolj tako za umirjeno vsakdanjo vožnjo kot tudi sproščanje adrenalina po žilah. Motor ima po štiri ventile na valj in je brez turbinskega pomagala. Renaultovi strokovnjaki so ga izdatno "izpilili" in prilagodili namembnosti. Največjo moč doseže pri 6750 vrtljajih na minuto, največji navor 160 Nm pa pri 4400 vrtljajih. Poseben poudarek so Renaultovi inženirji dali izpuhu, ki daje najboljše razmerje med akustiko, izpusti in zmogljivostmi. Menjalnik je ročni petstopenjski. Za učinkovito zaviranje skrbijo hlajeni diski, spredaj premera 280-milimetrski, zadaj pa 240-milimetrski.

V notranjosti vas bo poleg temne barve z oranžnimi dodatki na poreklo spominjala še vrsta drugih podrobnosti. © Andrej Leban

 

Made in Dolenjska
Twingo RS, ki se po ekskluzivnosti pridružuje svojima večjima bratoma cliu RS in meganu RS, bo na voljo v petih različnih, a vpadljivih barvah. Notranjost je črna, z dodatki oranžne pri šivih in varnostnih pasovih, polno je specifičnih podrobnosti, kot je recimo naraščajoča velikost številk na merilniku vrtljajev. V slogu dirkalnikov ima avto lučko, ki opozori, ko je treba dati v višjo prestavo. 

 

Revoz ima novo vodstvo

Matična tovarna je po odhodu Marcela Brouillerja na mesto predsednika uprave in direktorja Revoza imenovala Erica Bernarda.

Avtomobil bodo tako kot druge različice twinga proizvajali v Novem mestu. Kot so ob njegovi predstavitvi povedali Renaultovi veljaki v Ženevi, bo "pocket rocket" (žepna raketa) na prodaj konec letošnjega poletja, ko bodo na voljo tudi vse informacije o dodatkih in cenah. Albin Kužnik, v. d. direktorja Revoza, je za zurnal24.si povedal, da bo proizvodnja stekla maja, Slovenci pa bodo lahko twinga RS naročali od septembra dalje.

Intervju z Albinom Kužnikom, v. d. direktorjem Revoza

Kdaj se bo začela proizvodnja twinga RS?
Začetek serijske proizvodnje twinga renault sport v Revozu je predviden za maj, in sicer ga bomo kot edina tovarna izdelovali na isti proizvodnji liniji kot twinga in clia II. Treba je poudariti, da je Renault doslej športne različice svojih modelov izdeloval večinoma v tovarni Dieppe v Franciji, Revoz pa je prva tovarna, ki si je pridobila izkušnje že s proizvodnjo Clia II renault sport, zdaj pa nam te pridejo zelo prav v sklopu priprav na serijsko proizvodnjo twinga renault sport.
 
Kdaj bo model na voljo v Sloveniji?
V Sloveniji ga bo predvidoma mogoče naročiti od septembra dalje.

 

Albin Kužnik © Revoz

 
Koliko twingov RS nameravate proizvesti na leto?
Ta podatek je žal zaupne narave.

Kako ste zadovoljni z dosedanjo proizvodnjo novega twinga, koliko avtomobilov je bilo proizvedenih od začetka proizvodnje?
Proizvodnja novega twinga v Revozu zelo dobro poteka. Od aprila 2007, ko smo začeli z njegovo proizvodnjo, pa do marca 2008 smo izdelali že več kot sto tisoč vozil tega modela, kar priča o zelo dobrem povpraševanju po tem modelu na evropskem tržišču.

Nameravate v prihodnje proizvodnjo še širiti ?
Širitev proizvodnje v bližnji prihodnosti ni predvidena, so pa količine omejene s proizvodnjo zmogljivostjo, ki je trenutno 220 tisoč vozil. Ker smo lani izdelali 200.164 vozil, načrtujemo letos to številko še preseči in dejansko doseči optimalno zmogljivost tovarne.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.