Avtomobilski koncern Stellantis, ki je nastal z združitvijo skupin FCA in PSA, bo ponudil priložnost svojim znamkam, ki pa ima rok trajanja.
Pod Stellantis sicer spada kar 14 blagovnih znamk, a nekatere avtomobilske znamke služijo bolj kot za okras, kot, da bi prinašale zaslužek.
Alfa Romeo, Lancia in Chrysler iz FCA, pa tudi premijska znamka DS iz francoskega PSA, so vključeni v skupino tistih, katerih prihodnost je negotova.
V zadnjih mesecih se ugiba o tem, kaj se bo zgodilo z omejenimi znamkami, pri čemer je vodstvo Stellantisa pripravilo načrt, da bi Alfa Romeo, DS in Lancia skupaj razvili nove modele avtomobilov, ki imajo številne napredne visokotehnološke skupne elemente - vključno s pogonskimi sklopi.
Nekdanji šef Peugeota Jean-Philippe Imparato, ki je prestopil na čelo Alfe in Šef Stellantisa Carlos Tavares sta o Alfi Romeo dejala, da bodo naredili vse, kar je treba, da bodo s pravo tehnologijo dosegli visoko dobičkonosnost.
Tavares je na finančnem forumu Future of Car Summit napovedal, da imajo te tri znamke, tako kot omenjeni Chrysler, natanko deset let časa, da dokažejo svojo vrednost. "V preteklosti je bilo veliko drugih avtomobilskih podjetij pripravljenih kupiti Alfo. V očeh teh kupcev ima veliko vrednost" pravi Tavares.
Alfin desetletni načrt še ni določen, toda Tavares je dejal, da bo neizogibno vključeval elektrifikacijo, hkrati pa se bo še naprej osredotočal na vozno dinamiko.
"Alfa se bo premaknila v elektrificiran svet," je dejal Tavares, "a bo to počela na dinamičen način"
Tavares je dejal, da je izzivov veliko. Izboljšati morajo način komuniciranja s potencialnimi strankami,, izboljšati distribucijo, predvsem pa oblikovati strategijo, nato pa izdelati in ponuditi kupcem več dobro sprejetih modelov.
Lancia denimo, ki ima danes v ponudbi le en (zastarel) avtomobil, bi morala v naslednjih desetih letih lansirati vsaj še dva ali tri modele, ki bodo dobičkonosni.