Že nekaj časa so pri Hennesseyju, teksaškem specialistu za tuning, trdili, da je njihov izstrelek hitrejši od bugatti veyrona super sport, vendar jim tega ni uspelo dokazati.
Tudi zato, ker doslej sploh niso našli primerno dolge steze za kaj takšnega, medtem ko so lahko veyrona gnali po skoraj devet kilometrov dolgi stezi matičnega Volkswagna.
Minule dni pa je prišla na dan vest, da je Američanom 14. februarja vendarle uspelo najti dovolj dolg kos ravnega asfalta, saj jim je Nasa dovolila, da se zapodijo po njeni 5.200 metrov dolgi stezi v Kennedyjevem centru na Floridi, sicer namenjeni pristajanju zdaj upokojenih vesoljskih čolničkov.
En sam poskus je bil dovolj, da so dokazali, kako hiter stroj imajo, saj je venom GT dosegel kar 435,3 kilometra na uro, nato pa je moral testni voznik Brian Smith pritisniti na zavoro, saj je ... zmanjkalo steze. Smith je namreč za Top Gear zatrdil, da bi lahko avto dosegel še 15 kilometrov na uro več. Pri največji hitrosti je namreč avtomobil še vedno pospeševal 1,5 kilometra na sekundo.
Tudi izmerjena dosežena hitrost pa je bila dovolj, da je venom GT s prestola vrgel veyrona SS, ki je brez siceršnjih elektronskih omejitev na testu zmogel 431 kilometrov na uro.
Vendar ...
Čeprav je dokazano hitrejši od veyrona, venom GT v Guinnessovo knjigo rekordov ne bo vpisan kot najhitrejši avtomobil na svetu, saj preizkus ni bil narejen po protokolu. Avto je namreč izvedel le eno vožnjo, moral pa bi dve, vendar Nasa tega ni bila pripravljena požegnati. Veyron bo tako lahko še naprej užival v naslovu, čeprav se zdaj ve, kateri je v resnici najhitrejši serijski avtomobil pod soncem.
Oba avtomobila sta se sicer že zapletla v prerekanje, kateri je najhitrejši. Pri Hennesseyju so namreč pred enim letom opozarjali, da je veyron SS na testni pisti resnično dosegel nekaj kilometrov na uro več od njih, vendar pa običajni "serijski" avto z vgrajenimi omejitvami zaradi varčevanja materiala ne preseže 415 kilometrov na uro in resnično najhitrejši avto sploh ni na voljo kupcem v nasprotju z njihovim izdelkom. Guinnessova knjiga rekordov je nato po ponovnem pregledu pravil in specifikacij vendarle potrdila, da je veyron SS upravičen do naslova.
A na drugi strani so se pojavila tudi vprašanja glede venoma, saj je imel doslej dovoljenje za vožnjo le na ameriških cestah in zato morda sploh ni pravi serijski avtomobil. Tam ga namreč obravnavajo kot posebno izpeljanko lotus exiga.