Avto
6 ogledov

Veselje do vožnje

C-max je opazen avtomobil, v izvedbi titanium še toliko bolj.
1/8
Žurnal24 main
C-max v izvedbi titanium v navezi z dvolitrskim dizlom ponuja izbrano kombinacijo udobja in športnih užitkov.
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: motor, lega, udobje

Minusi: doplačljiv ESP, tempomat, prostornost

Najmanjši Fordov enoprostorec morda v nekaterih elementih, predvsem kar se tiče prostornosti in uporabnosti, resda gleda konkurenci v hrbet, pri vožnji pa je postavljanje pravil v njegovih rokah.

Obilica opreme
Od običajnega c-maxa, ki sicer zbuja pozornost
že s svojim kinetičnim videzom in z zadnjimi LED-svetili, opremo titanium spoznamo po 17-palčnih platiščih (na testniku so bila za dodatnih 380 evrov nameščena 18-palčna, na katera so se prilegale nizkopresečne pnevmatike dimenzij 225/40), vzvratnih ogledalih z vgrajenimi smerniki in lučkami za označevanje vozila ter seveda napisih.

V notranjosti nas v primerjavi z za razred nižjo opremo trend med drugim dodatno razvajajo še bolj športni sprednji sedeži, senzor za dež, osvetljen predel nog, v usnje odet volan, prestavna ročica in sredinsko naslonjalo, ročica ročne zavore v obliki črke Z, dvoobmočna klimatska naprava, ogrevano vetrobransko steklo, dodaten odlagalni prostor na vrhu armaturne plošče, samozatemnitveno ogledalo in še kaj.

V testniku je bila še obilica druge dodatne opreme, pri čemer velja izpostaviti strešno panoramsko okno (doplačilo 820  evrov) in odlične ksenonske žaromete s tehnologijo za vožnjo skozi ovinke (525 evrov). V denarnico je treba na žalost dodatno seči tudi zavoljo nujnih zadnjih parkirnih pomagal in sistema ESP.

Vožnja je v ospredju
Drugo je že znano oziroma pričakovano. Občutek pri sedenju spredaj je dober, delovni prostor je ergonomičen, za prezapletenega in premalo informativnega se izkaže le (tudi doplačljivi) tempomat s petimi tipkami, a le eno funkcijo.

V 4,37 metra dolgem vozilu se dovolj dobro – čeprav ne tako kot v kakšnem scenicu ali picassoju – sedi tudi na zadnjih, v našem primeru prilagodljivih sedežih. 473 litrov v prtljažniku ni ravno dovolj za selitev. Ob podiranju sedežev pa prostornina naraste na 1633 litrov.

V dinamični vožnji je c-maxu znotraj razreda malih enoprostorcev težko najti tekmeca. © Jure Tomc

 
Ve pa se, da je avtomobil v prvi vrsti namenjen očku in njegovemu veselju do vožnje. Lega na cesti je za razred enoprostorcev odlična v vseh ozirih, vožnja prek neravnin ali skozi ovinke je suverena, čeprav tudi po zaslugi velikih pnevmatik nekoliko trša. Volan je natančen in informativen, posebne pohvale vredno delo pa opravlja dvolitrski dizel v nosu, ki je sicer rezerviran zgolj za najvišje umeščeni opremi titanium in ghia. Navora in moči je vedno dovolj, šeststopenjski menjalnik je dobro uglašen z agregatom. Ob umirjeni vožnji se motor zadovolji celo z manj kot šestimi litri plinskega olja na sto kilometrov, bliže realnosti pa je liter porabljenega goriva več.

Za opremo titanium in dvolitrski pogon je treba v osnovi odšteti 21.690 evrov, ki pa so glede na videno in občuteno dobro porabljeni. Končna številka pa lahko z dodajanjem opreme hitro narašča.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.