PLUSI, MINUSI |
Plusi: motor, lega, udobje Minusi: doplačljiv ESP, tempomat, prostornost |
Obilica opreme
Od običajnega c-maxa, ki sicer zbuja pozornost
že
s svojim kinetičnim videzom in z zadnjimi LED-svetili, opremo titanium spoznamo
po 17-palčnih platiščih (na testniku so bila za dodatnih 380 evrov nameščena 18-palčna, na katera
so se prilegale nizkopresečne pnevmatike dimenzij 225/40), vzvratnih ogledalih z vgrajenimi
smerniki in lučkami za označevanje vozila ter seveda napisih.
V notranjosti nas v primerjavi z za razred nižjo opremo trend med drugim dodatno razvajajo še bolj športni sprednji sedeži, senzor za dež, osvetljen predel nog, v usnje odet volan, prestavna ročica in sredinsko naslonjalo, ročica ročne zavore v obliki črke Z, dvoobmočna klimatska naprava, ogrevano vetrobransko steklo, dodaten odlagalni prostor na vrhu armaturne plošče, samozatemnitveno ogledalo in še kaj.
V testniku je bila še obilica druge dodatne opreme, pri čemer velja izpostaviti strešno panoramsko okno (doplačilo 820 evrov) in odlične ksenonske žaromete s tehnologijo za vožnjo skozi ovinke (525 evrov). V denarnico je treba na žalost dodatno seči tudi zavoljo nujnih zadnjih parkirnih pomagal in sistema ESP.
Vožnja je v ospredju
Drugo je že znano oziroma pričakovano. Občutek pri sedenju spredaj je dober, delovni prostor
je ergonomičen, za prezapletenega in premalo informativnega se izkaže le (tudi doplačljivi)
tempomat s petimi tipkami, a le eno funkcijo.
V 4,37 metra dolgem vozilu se dovolj dobro – čeprav ne tako kot v kakšnem scenicu ali picassoju – sedi tudi na zadnjih, v našem primeru prilagodljivih sedežih. 473 litrov v prtljažniku ni ravno dovolj za selitev. Ob podiranju sedežev pa prostornina naraste na 1633 litrov.
Za opremo titanium in dvolitrski pogon je treba v osnovi odšteti 21.690 evrov, ki pa so glede na videno in občuteno dobro porabljeni. Končna številka pa lahko z dodajanjem opreme hitro narašča.