Mestna občina Ljubljana (MOL) namerava podeliti koncesijo za vzpostavitev in upravljanje javnega sistema izposoje in souporabe električnih vozil na območje Ljubljane. A to koncesijo bi glede na gradivo, ki so jo pred prihodnjo sejo prejeli na mize mestni svetniki, podelili zgolj enemu ponudniku in sicer za obdobje 20 let.
Pobudo za ureditev koncesijskega razmerja je dala kar družba Avant Car, ki že upravlja sistem izposoje Avant2go. V predlogu pogodbe o podelitvi koncesije za 20 let je zapisano, da bi moral koncesionar zagotavljati vozni par in zanj ustrezno skrbeti. Občina pa bi koncesionarju v zameno dajala v uporabo vse parkirne prostore na javnih površinah, ki bi bili namenjeni izključno parkiranju vozil iz sheme souporabe. Za vsako parkirišče bi moral koncesionar letno plačati takso.
Vsako vozilo, namenjeno souporabi, je sposobno v mestih nadomestiti 20 lastniških vozil.
Le zakaj kar naenkrat ideja o 20-letni ekskluzivni koncesiji?
Pobuda prihaja v času, ko se skuša v Ljubljani uveljaviti še en ponudnik izposoje vozil, družba Sharengo. Tako se je na parkiriščih, ki so rezervirana za vozila za souporabo, že divja prava vojna, pri kateri pa naj bi Avant2Goju pomagali tudi v mestnem redarstvu, poroča časnik Dnevnik. Redarji naj bi namreč z omenjenih parkirišč aktivno preganjali rumene avta družbe Sharengo, saj naj ta ne bi plačevala letne takse za ta mesta, kot to že zdaj počne Avant2Go. Slednji je souporabo vozil v Ljubjani ob pompozni podpori župana Zorana Jankovića začel leta 2016.
Če bo uveljavljena pogodba o koncesiji zgolj z enim ponudnikom, potem noben drug ponudnik vozil za souporabo ne bi mogel v Ljubljani parkirati na mestih, namenjenih souporabi vozil. S tem pa bi odpadla tudi želja morebitnih konkurentov, da bi sploh prišli v Ljubljano ljudem ponujati cenovno konkurenčne storitve.
dezurni@zurnal24.si
Za 20 let pade večja provizija,kot za eno leto..............
Opanković je spet zavohal tržno nišo zase in za njegova mafijozota.
Balkanska južnaĆka posla..