Werner Schwab je bil ob Thomasu Bernhardu in Elfriede Jelinek gotovo eden najradikalnejših kritikov avstrijske družbe kot tudi družbe nasploh. V avstrijsko in kasneje tudi v mednarodno gledališko krajino je zarezal z neverjetno ostrino in dobesedno z golimi rokami segel naravnost v smrdljivo kloako človeške primitivnosti in izvlekel na plano vso banalnost in bizarnost človeškega blata. Kot 'otrok nižjega sloja', ki je odraščal sam z materjo, brez očeta, je seveda od blizu spoznal vso bedo in tudi sanje ljudi s socialnega dna. In prav o tem govori njegova igra v treh prizorih, v kateri skozi duhovite in iskrive dialoge dveh upokojenih čistilk Erne in Grete ter še aktivne Maričke mojstrsko razgrinja banalno in na katoliških stereotipih temelječo plat družbe.
"Moj glavni vpogled je bil v bistvu nemoč, kako na vsak načine omejujemo sami sebe, na kakšne vse načine smo zgubljeni, si ne upamo želeti niti sanjati zares, kako omejeni smo pravzaprav zaradi teže sveta, teže preteklosti, zaradi kompleksnosti sveta in mislim da Schwabovo besedilo govori tudi o tem. Sem pa imel to izjemno čast, da sem lahko to besedilo odkrival z odlično ekipo in igralkami. Ugotovili smo, da besedilo nima statusa sodobne klasike, saj je res izjemno večplastno, da praktično v vsaki vaji odkrijemo nove plasti, vsebine, ki v samem besedilu so. Je tudi zelo izjemno zahtevno, jezik je zelo poseben in jaz si niti nisem zavedal, kaj vse lahko besedilo zares pove, dokler ga niso mojstrsko oživile kolegice na odru," je povedal režiser predstave Jure Novak, ki je sicer direktor kranjskega gledališča.
"Tri ženske, ki počasi pred nami začnejo razkrivati, sprva kot prijateljice, kot znanke, male ženske s socialnega dna, svoje zgodbe, se zaziramo v lastno ogledalo in Schwab nam je postavil ogledalo naše čustvene kuge, naših odnosov, ki so na nek način popolnoma uničeni, otrpli, nečustveni, iz katerega izhaja tudi zlo. Skozi črni humor, kjer se na začetku smejemo tem simpatičnim malim predsednicam, zmeraj bolj z grozo zremo v njune travme, ki pa so vse povezane s katoliško cerkvijo, ki je izgnala iz naše družbe seks iz teles in ljubezen iz sveta," pa je ob predstavi dodala še dramaturginja Marinka Poštrak.
V predstavi tokrat nastopajo Vesna Jevnikar kot Erna, Darja Reichman kot Greta, kot gostja Tina Resman v vlogi Marička ter pozavnist Branko Mrak.