Uspeh hibridne supre je sledil po lanskih kvalifikacijah, ko je Toyota postala prvi avtomobilski
proizvajalec, ki je na omenjeni dirki nastopil s hibridnim dirkalnikom. Lani je bil to lexus
GS450h, s katerim so osvojili skupno 17. mesto.
Toyotine inženirje je uspeh spodbudil k pospešenem razvoju hibridnih sistemov v tekmovalne
namene. Njihova želja je narediti čim sposobnejša vozila, katerih masa naj bi bila zreducirana na
minimum. Japonci so že drugo leto udejstvovanja na dirkališčih unovčili podatke in izkušnje,
pridobljene na lanski premierni predstavitvi, in naredili dirkalnik, ki je testiral meje
hibridnih zmožnosti.
Dirkalnik je zasnovan na legendarni supri GT, ki je nastopala na dirkah Super GT na
Japonskem. Predstavlja dve pomembni inovaciji. Prva je uporaba štirikolesnega pogonskega sistema za
regeneriranje energije, ki vključuje motorje v sprednjih kolesih in dodaten 150 kW elektromotor,
nameščen na zadnji osi. Ob pomoči tega regeneracijskega sistema s 3 motorji/generatorji lahko
vozilo med hitrim upočasnevanjem in zaviranjem pri velikih hitrostih obnovi večjo količino
energije. Druga novost je posebno zasnovan kondenzatorski sistem, ki omogoča hitro polnjenje.
26
ogledov
Hybrid, ki se ga gleda v zadek
Toyota se je v zgodovino bencinskega športa vpisala z zmago na 24-urni dirki Tokashi. Nič posebnega, če konkurentov ne bi premagala s supro HV-R, ki je prvi hibrid, ki je slavil na kateri od dirk.