Netflixa, Spotifya, Huluja in ostalih ponudnikov spletnih storitev v večini slovenski trg zaradi svoje majhnosti in posledično majhne kupne moči niti ne zanima. Ker uporabljajo tako imenovano geoblokado pa njihove platforme, ki ponujajo glasbo, filme in serije, tudi niso dosegljive s slovenskega IP naslova.
Težko orožje: Vzami ali pusti
Kot nam je pojasnil visoki predstavnik Evropske komisije v primeru geoblokiranja pri ameriških gigantih še vedno premišljujejo tudi o uporabi "težkega orožja" oziroma, da bi na primer Netflix, Spotify in Hulu postavili pred izbiro: celoten evropski trg ali pa odidite. Evropska komisija namreč želi celotno Unijo s 500 milijoni prebivalcev predstaviti kot enoten trg.
Sogovornik ob tem vseeno izpostavlja, da je potrebno manjšim podjetjem in zagonskim podjetjem omogočiti začetni preskus svojih storitev na manjšem trgu oziroma le eni članici.
Konec tudi zaračunavanju cene na podlagi lokacije
S prepovedjo geoblokiranja pa Evropska komisija štrene premešala tudi spletnim trgovcem, ki za svoje izdelke v različnih državah zaračunavajo različne cene.
Takšno zaračunavnanje smo na primeru spletnega trgovca Book Depository pred časom že predstavili in ugotovili, da vas bo oddaljenost od v Veliki Britaniji lociranega podjetja navkljub zastonjski poštnini stala več.