Dan po šesti dirki formule 1 sezone odmeva kazen Michaelu Schumacherju. Nekdanji prvak ni storil nič umazanega, kazen niti ni dobil, ker je bil član komisarjev njegov nekdanji tekmec Damon Hill, temveč ker so pravila napisana tako zmedeno in kontradiktorno. Mercedes se bo pritožil pred pariškim Svetovnim svetom Fie, a spremembe odločitve komisarjev ni pričakovati. V naslednjih odstavkih vam bomo skušali pojasniti zakaj kazen.
Komisarji so kazen pojasnili: "Prehitevanje je bilo v neskladju s pravilom 40.13. Kršenje predvideva vožnjo skozi bokse, a ker je šlo za dogodek iz zadnjih petih krogov, je bila dodeljena 20-sekunda kazen." Pravilo 40.13 pravi: "Če se dirka končna, ko varnostni avto zapelje v bokse, dirkalniki prepeljejo karirasto zastavico brez prehitevanj."
Novost v letošnjem pravilniku je, da se po umiku varnostnega avtomobila prehitevanja lahko začenjo za t. i. črto varnostnega avtomobila (ob uvozu v bokse) in ne več po startno-ciljni ravnini. Glede nato bi moralo biti Schumacherjevo prehitevanje legalno, a komisarji (pa tudi večina preostalih moštev) je razumela, da se dirka končuje za varnostnim avtomobilom (čeprav se je ta umaknil v bokse).
Zanimivo, da so druga moštva pripetljaj razumela kot Fia. "Lewis, to je zadnji krog dirke. Končal se bo za varnostnim avtomobilom. Ne smeš prehitevati," so pred zadnjim zavojem sporočili Lewisu Hamiltonu iz njegovega komandnega mesta. Nekaj sekund zatem je Hamilton svojemu moštvu dejal: "Mislil sem, da ne smemo prehitevati. Michael je prehitel Fernanda."
Glavni razlog za popolno zmedo, ki je pomenila skoraj triurno odločanje komisarjev, so bile zelene zastave. Varnostniki so z njimi mahali že v zadnjem zavoju, a bi bilo bolj prav, da bi šele po startno-ciljni črti. Pravila so tako zapisana res slabo in komisarjem ni preostalo drugega, kot da posežejo po kazni, tako kot so za enak prekršek v Spaju leta 2008 Lewisa Hamiltona.