Sedem držav članic Evropske unije med njimi je tudi Slovenija, je na Evropsko komisijo naslovilo pismo, v katerem zahtevajo zaostritev politike glede izpustov avtomobilov, ki jo bodo v Bruslju obravnavali naslednji mesec.
Zdaj pa se je Slovenija pridružila skupini še šestih držav, Luksemburga, Avstrije, Belgije, Nizozemske, Portugalske in Irske, ki od Bruslja zahtevajo vzpostavitvi strožjih omejitev glede sprejemljivih emisij izpušnih plinov. S tem želijo pritisniti na komisijo, da ne popušča avtomobilski industriji, predvsem tisti v Franciji, Nemčiji in Italiji, ki si želi manj stroga pravila glede izpustov, saj, bi bilo to lahko pogubno za industrijo, piše specializirani spletni portal Automotive News Europe.
Evropski zakonodajalci želijo sicer do leta 2030 znižati učinke toplogrednih plinov za vsaj 40 odstotkov v primerjavi z letom 1990.
To bo spremenilo vozniško kulturo
Pri tiskovni agenciji Reuters so ekskluzivno navajali, da naj bi komisija načrtovala znižanje emisij CO2 pri osebnih vozilih do leta 2030 za 25-35 odstotkov, pri dostavnih vozilih pa med 30 in 40 odstotki.
Sedmerica je v pismu navedla, da brez ambicioznih ciljev klimatski načrt ne bo uspešen. Po škandalu dieselgate s prirejanjem emisij CO2 v ZDA, so države, kjer je avtomobilska proizvodnja največja, pod vedno večjim pritiskom, da zaostrijo politiko do manj ekoloških vozil.
Evropski proizvajalci vozil opozarjajo na to, da potrošniki ne kažejo velikega zanimanja za tovrstna vozila, s tem mislijo na električna vozila in priključne hibride. Medtem pa so pri Evropski potrošniški organizaciji izračunali, da bo električno vozilo kmalu cenovno izenačeno z dizelskim, hkrati pa bo lastništvo električnega vozila na dolgi rok že kmalu veliko bolj ugodno kot lastništvo bencinskega ali dizelskega avtomobila. To so predstavili tudi na tiskovni konferenci v Ljubljani.
Evropska komisija bo na to temo zasedala 8. novembra, ko naj bi bili znani emisijski cilji. Pričakovati je, da bodo morali avtomobilski proizvajalci predstaviti floto baterijskih vozil, da bodo lahko zadostili postavljenim standardom do leta 2030.
"To bo vsekakor spremenilo vozniško kulturo. Kupec bo imel na izbiro množico baterijskih avtomobilov, kar bo pozitivno vplivalo na njihovo uveljavitev," je prepričan Greg Archer, direktor pri mednarodni organizaciji Transport & Environment.
Do leta 2030 se bo zamenjalo kar nekaj vlad tako v SLO. kot v Evropi tako, da politikom pisanje škodljivih pamfletov ne bo nič škodilo. Do sedaj še nisem zasledil podatka kako škodljiva je proizvodnja e-avtomobila (vsaj 30% bolj) napram… ...prikaži več klasično gnanemu. Tega podatka ne bo dal nihče ven saj da misliti; redke zemlje oz. kovine v akumulatorjih in njihovo pridobivanje so za okolje uničujoče. Sicer pa bo elektrika dražja, veliko dražja (200.000 avtov), in potrebna bo nova termo ali At. elektrarna.
To je bilo za pričakovati! V Sloveniji,kjer se živi v razkošju si lahko vsake 3 leta privošči vsak državljan novega hibrida!! V naši državi to ni problem saj 30% ljudi živi na pragu revščine ali pod njim!! Take pobude so… ...prikaži več lahko le prelog politikov,ki so si nakradli lepe vsote denarja in sploh ne vidijo kako bedno živi narod!! To me ne čudi saj ogromno politikov dobiva ali so dobivali dodatke za "pripravljenost" v višini zajamčenega osebnega dohodka!! Res smo sramota od države!!
pametni so kot osli ali kura sam da ne znajo si niti rit obrisat