Na tem področju je z začetkom poletja nekaj novega pokazal Nissan, ki je v sodelovanju z britanskim proizvajalcem sladoleda Mackie's of Scotland razvil prototip sladoledarskega vozila na osnovi električnega kombija nissan e-NV200.
Večina starejših sladoledarskih kombijev ima dizelske motorje, ki jih tudi med postanki pustijo teči, da napajajo hladilno opremo, vendar pa hkrati v zrak, tudi ko stojijo na mestu, izpuščajo strupene pline in trdne delce. Marsikje so ji zato že prepovedali vstop v mesto ali pa jih drago kaznujejo. Prodajalci sladoleda zato iščejo alternative, kakršna bi bila serijski kombi na osnovi Nissanovega prototipa.
Na električni osnovi
Prototipni sladoledarski kombi je namreč nastal na električnem furgonu nissan e-NV200, zato ga poganja enak pogonski sklop kot serijske kombije e-NV200, 80-kilovatni elektromotor, ki se napaja iz litij ionske baterije s kapaciteto 40 kilovatnih ur in zagotavlja dobrih 180 kilometrov električnega dosega.
Poleg pogonske baterije ima sladoledarski kombi še eno energetsko enoto, sklop dveh naprav Energy ROAM, ki sta opremljeni z odsluženimi baterijami iz električnih avtomobilov, večinoma nissanov leafov pšrve generacije. Obe napravi razpolagata s skupno kapaciteto 1,4 kilovatne ure in zagotavljata električni tok z izhodno močjo enega kilovata, ki napaja naprave, kot sta hladilnik za pijače in stroj za izdelavo točenega sladoleda. Napravi je mogoče iz električnega omrežja z napetostjo 230 voltov popolnoma napolniti v dobri uri, na voljo pa je tudi napajanje s sončnimi celicami na strehi kombija, ki traja od dve do štiri ure in deluje tudi med uporabo sladoledarskega pribora.
Novi načini prodaje
S tem pa uporabnosti električnega sladoledarskega kombija še ni konec. Nissan e-NV200 namre omogoča tudi dvostranski električni tok, kar pomeni, da lahko v zimskih mesecih, ko ni v uporabi, služi za shranjevanje presežne energije iz obnovljivih virov, ki jo ob povečanem povpraševanju posreduje v električno omrežje in izravna primanjkljaje.