TÜV-jeva statistika sicer ni brezmadežna, saj ji marsikdo očita, da je nepopolna, saj upošteva predvsem napake, ki jih na avtomobilih odkrijejo med tehničnimi pregledi, kjer je obseg preverjenih kategorij omejen. TÜV tudi ne navaja, koliko popravila dejansko stanejo.
Vendar pa je po drugi strani močan argument za njeno verodostojnost dejstvo, da so samo lani pregledali 8,8 milijona avtomobilov 228 modelov. Poleg tega v svojo statistiko na koncu uvrstijo samo tiste modele, pri katerih so pregledali vsaj 500 primerkov. Kljub temu, da gre za obvezni tehnični pregled, na avtomobilih preverijo do 18 sklopov.
In kakšni so izidi pregledov rabljenih avtomobilov v starosti šest do sedem let? Z najmanj napakami se je najviše uvrstil porsche 911, ki je že leta znan po zanesljivosti, v njegov prid pa je tudi to, da ga njegovi lastniki običajno vestno vozijo na servise. Na drugo mesto se je uvrstil audi TT, ki bi zato, ker je cenejši od porscheja 911 in precej zanesljiv, lahko bil tudi dober nakup rabljenega športnega avtomobila.
Nepraktičnima športnikoma sledijo bolj vsakdanji avtomobili. Za tiste, ki imajo manj denarja ali pa preprosto hočejo kupiti rabljeni avtomobil, bi lahko bili zanimivi rabljeni mercedes-benz razredov B in A, toyota auris ali volkswagen touareg. Ti so po šestih letih na cestah že izgubili velik del originalne cene, vendar pa še niso preveč izrabljeni, tudi število kilometrov pa je običajno še na razumni ravni. Poleg tega bi morali načeloma biti razumni tudi stroški njihovega vzdrževanja. V tej starostni kategoriji so lahko z nemškimi avtomobili tekmovali le japonski. Poleg toyote auris se z malo težavami ponašajo tudi mazde 6, 3, 2 in CX-5.
Na dnu lestvice so se po drugi strani znašli dacie logan, lodgy in duster, renault kangoo, volkswagna passat in sharan ter fiat punto. Ta podatek sicer ni presenetljiv, saj se vsi omenjeni modeli kljub v marsikaterem primeru drugačnemu ugledu redno pojavljajo na dnu TÜV-jeve lestvice zanesljivosti.