BX je bil premierno predstavljen pod Eifflovim stolpom 23. septembra 1982, kjer je tako s svojim načinom uprizoritve kot tudi s svojim slogom in avantgardno oblikovno zasnovo naredil na mnoge zelo velik vtis.
Nekaj dni zatem, natančneje 30. septembra 1982, je svoja vrata odprl 69. avtomobilski salon v Parizu, na razstavišču Porte de Versailles, kjer je BX nedvomno zažarel kot ena izmed glavnih zvezd tistega salona. BX je postal prava tržna uspešnica z več kot 2,3 milijona proizvedenimi primerki. Njegova proizvodnja je potekala v tovarnah Rennes La Janais v francoski regiji Bretaniji in v tovarni Vigo v Španiji vse do njenega izteka v juniju 1994.
Podoba srpa
Za izris njegove karoserije se je Citroën obrnil na slavni italijanski oblikovalski studio Bertone. Njihov oblikovalec Marcello Gandini je predlagal izvirne linije v podobi srpa, ki so v takratnem svetu avtomobilizma precej izstopale od drugih in so postale simbolične za BX. Citroën BX je bila triprostorska limuzina s prtljažnimi vrati, ki je v dolžino merila 4,23 metra in je lahko udobno prepeljala pet potnikov, ki so med vožnjo uživali v hidro pnevmatskem vzmetenju s stalno višino podvozja.
Armaturna plošča, ki je nastala po navdihu modela CX, je zajemala legendarno opremo, kot sta bila upravljalna sklopa na vsaki strani volana in števec hitrosti z osvetljenim ozadjem. BX je bil od lansiranja dalje na voljo z zmogljivi motorji (62 KM in 72 KM pri 1360 cm3, 90 KM pri 1580 cm3) in je presenečal s svojo dinamičnostjo.
Precejšno mero inovativnosti pa je dokazal tudi z uporabo kompozitnih materialov za razne dele, kot so odbijači, prtljažna vrata, pokrov motornega prostora in zadnji vogalni steni, tako da je masa praznega vozila znašala komaj 885 kg.
Za različne potrebe in namene
Tekom 12 let trženja se je BX javnosti pokazal v številnih karoserijskih različicah (karavanska izvedenka, pomembna oblikovna prenova, izvedenka za poslovne uporabnike), z razno opremo (strešno okno, klimatska naprava, digitalna instrumentna plošča) in raznimi pogonskimi sklopi (do 160 konjskih moči, elektronsko vbrizgavanje, samodejni menjalnik, stalni štirikolesni pogon). V ponudbi je bila celo omejena serija 200 primerkov "civilne" izvedenke BX 4 TC skupine B za tekmovanja (2141 cm3, 200 KM, 220 km/h).
Model je leta 1987 prestal pomembno oblikovno prenovo. BX je pridobil mehkejše zunanje linije in povsem prenovljeno armaturno ploščo. Kariero modela BX so krojile tudi številne omejene serije (Tonic, Image, Calanque, Leader,…), med katerimi je bila zlasti slavna izvedenka Digit s povsem digitalno instrumentno ploščo.