Opozarjajo namreč na dejstvo, da je načrtovana življenjska doba led svetilk okoli petnajst let, kar je tri leta manj od povprečne življenjske dobe avtomobila, ko gre v razrez. Pri ADAC-u opozarjajo na visoke stroške menjave takšnih svetilk in pozivajo proizvajalce, naj v avtomobilske luči vgrajujejo bolj trpežne svetilke. Okvare na led lučeh so namreč lahko zelo drage.
Avtomobilski proizvajalci zagotavljajo, da so led svetilke zelo odporne proti okvaram, zato naj bi z njimi opremljeni žarometi, dnevne luči, zavorne luči in zadnje luči zdržali vso življenjsko dobo avtomobila. Vendar pa pri ADAC-u opozarjajo, da se predvsem pri starejših avtomobilih močno poveča tveganje, da se bo do svetilke pokvarile, kar lahko zahteva draga popravila.
Poudarjajo, da so led svetilke razvite za življenjsko dobo petnajst let, že v Nemčiji pa je povprečni avtomobil ob odpisu star osemnajst let. Marsikateri pa seveda tudi veliko več, da ne govorimo o drugih državah.
Potrebna menjava celotnega elementa
Težava je v tem, da mora biti v primeru pregorele led svetilke zamenjan celotni svetilni element, kar pa lahko stane tudi tisoč in več evrov. Visoko kakovostni matrični žaromet lahko denimo stane tudi 3.000 evrov. In če upoštevamo vrednost 15 let starega z njim opremljenega avtomobila, lahko hitro pridemo do ugotovitve, da se popravilo preprosto ne splača.
Pri ADAC-u dodajajo, da načeloma ne obstajajo elementi za popravila led svetilk. Na voljo so le kompleti za popravila nosilcev luči, če denimo pride do poškodbe zaradi rahlega trka na parkirišču, a še to ob pogoju, da se denimo niso poškodovale same svetilke ali pokrov žarometa.
Le s homologacijo
Poleg tega lahko led svetila popravljate le, če je to dovoljeno v homologaciji žarometa ali druge avtomobilske luči. Večina led luči preprosto ni narejena tako, da bi jih lahko popravili. Vendar pri ADAC-u opozarjajo, da bi bilo popravilo pogosto smiselno, predvsem tedaj, ko se ne pokvarijo same svetilke, ampak krmilna elektronika enote.
Zato proizvajalce avtomobilov pozivajo, naj v avtomobilih uporabljajo svetilke, ki zdržijo vsaj realno življenjsko dobo vozila. Poleg tega bi morali razviti koncepte za njihovo popravilo, da bi nujna popravila ostala na razumni cenovni ravni, ki bi bila sprejemljiva tudi za lastnike starejših rabljenih avtomobilov.
Sama proizvodnja teh luči je relativno poceni... Oziroma da povem drugače... prodajna cena proizvajalcev je bistveno nižja od prodajne cene avtomobilskih koncernov. Stroški prevoza na luč niso enormni, ker se v večini primerov blago za transport konsolidira. Marže so enormne...… ...prikaži več poznam primere, kjer so marže z lahkoto dosegale tudi 10-kratnik in več nabavne cene pri proizvajalcu.
Zapustil sem službo in zdaj. S tem preprostim spletnim delom na domu zaslužim 139 USD na uro od doma. zaslužim 25 tis0č dolarjev na mesec s spletnim delom 3 ure dnevn0. Za več podrobnosti ... >>>>> www.MagnifyIncome.Com