In to ne velja le za gumijaste škornje, ampak tudi za smučarske čevlje in pohodne gojzarje. Pri evropskem avtomobilskem klubu ACE ugotavljajo, da voznik v okornih čevljih z debelim podplatom in trdo peto izgubi občutek za pedale. Zanje velja isto kot za natikače ali čevlje z visokimi petami poleti.
Namesto njih so za vožnjo tudi jeseni in pozimi bolj primerni trdni čevlji s podplatom, ki ne drsi. Vozniki bi morali zato takšne, denimo športne čevlje, vedno imeti v svojem avtomobilu, pred vožnjo pa bi se morali preobuti vanje. Gojzarje, škornje in podobne čevlje pa prepustiti vlogi, ki so ji namenjeni.
Čeprav je specifična obutev predpisana le za poklicne voznike, bi tudi ostali vozniki morali imeti na nogah obutev, s katero lahko v vseh situacijah obdržijo nadzor nad vozilom. In v hladnih dneh je to toliko bolj pomembno, saj so ceste spolzke in lahko pride do zdrsa vozila.
Za tem pa niso le varnostni, ampak tudi denarni razlogi. Lahko se vam namreč zgodi, da vam bo zavarovalnica zaradi neustrezne obutve zmanjšala odškodnino po nezgodi.
Ob poslušanju rock glasbe ob vožnji zavarovalna polica postane nična, dovoljena zvrst je le klasika od popa pa sta izrecno prepovedana "Zala in Gašper" zaradi uspavalnega dejstvovanja..
Pa z mokrimi čevlji ne smeš voziti,ker ti lahko zdrsne na pedalu
Tudi način prehranjevanja bo kmalu pomemben ob plačilu odškodnine....