Tucson, ki zdaj nastopa že v četrti, pravkar prenovljeni generaciji, je na evropske ceste v dvajsetih letih zapeljal že v 1,4 milijona primerkih, uspešen pa je tudi pri nas, kjer jih je na ceste zapeljalo dobrih 14.000. V globalnih razmerjih pa je na ceste zapeljalo kar sedem milijonov tucsonov.
Gre torej za zelo pomemben model, zato je enako pomembna ne le menjava generacije, ampak tudi medgeneracijska prenova, ki je je bil deležen letos. Na zunanjosti prenova niti ni tako zelo opazna, saj se odraža predvsem v spremenjenem videzu prednje maske, v kateri so še vedno skriti led žarometi, ter drugačnih prednjih in zadnjih odbijačih. Nekaj je tudi novih karoserijskih barv ter spremenjenih kolesnih platišč.
Bolj spremenjena je notranjost, kje so spremembe pripomogle predvsem k več udobja in praktičnosti, več pa je tudi digitalizacije. Armaturna plošča je popolnoma nova z bolj horizontalno ureditvijo, nov pa je tudi volanski obroč, ki ima namesto štirih tri krake. Na novi armaturni plošči najbolj izstopa ukrivljeni panoramski panel iz dveh 12,3-palčnih zaslonov, sredinska konzola je fizično ločena od zgornjega dela, nad horizontalno po vsej širini urejenimi zračniki pa pred sovoznikom ostane še majhna odlagalna polička.
Po zgledu drugih novih hyundaijev so konstruktorji tudi na prenovljenem tucsonu s samodejnimi menjalnikom opustili stikala za izbiranje voznih programov na sredinskem grebenu in jih preselili na ročico ob volanskem obroču, na njihovem starem mestu pa so uredili brezžični polnilnik za telefon.
Tucson je torej po novem veliko bolj digitaliziran, ima novo grafiko zaslonov in omogoča tudi nadgradnjo programske opreme na daljavo. Vožnjo pa olajša tudi novi projekcijski zaslon. Poleg drugih novosti je na voljo tudi digitalni ključ, ki si ga uredimo na pametnem telefonu, omogočena pa je tudi brezžična povezava s telefoni s prevladujočima operacijskima sistemoma. Med novimi varnostnimi funkcijami pa izstopata pomočnik za zagotavljanje stabilnosti ob bočnem vetru in izboljšane zračne blazine s sredinsko med prednjima potnikoma.
Pod motornimi pokrovi je na voljo bolj ali manj znana in preskušena ponudba. V osnovi za pogon skrbi 117,6-kilovatni turbobencinski motor 1,6 T-GDI, ki v osnovni kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom razvija navor 240 njutonmetrov, v zmogljivejši kombinaciji z 48-voltnim blagim hibridom pa z ročnim ali 7-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom razvija navor 265 njutonmetrov.
V ponudbi še naprej ostaja turbodizelski štirivaljnik 1,6 CRDi, ki je v osnovi na voljo z močjo 85 kilovatov in navorom 280 njutonmetrov, 48-voltno blago hibridiziran pa razvija moč 100 kilovatov in navor 320 njutonmetrov. V prvem primeru je na voljo s šeststopenjskim ročnim, v drugem pa s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.
Še naprej sta na voljo tudi dva hibrida, samopolnilni in priključni. Samopolnilni hibrid 1,6 T-GDI HEV razvija moč 158 kilovatov in navor 350 njutonmetrov, priključni hibrid 1,6 T-GDI PHEV pa razvija moč 185 kilovatov in navor 350 njutonmetrov. Oba sta na voljo s prednjim ali štirikolesnim pogonom. S štirikoelsnim pogonom sta na voljo tudi močnejši različici bencinskih in dizelskih motorjev v kombinaciji s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.
Za prenovljeni hyundai tucson bo z osnovnim bencinskim motorjem 1,6 T-GDI in opremo trend treba odšteti najmanj 30.500 evrov, najcenejši dizel pa bo na voljo za 33.200 evrov. Za hibrid bo treba prihraniti vsaj 38.400, za priključni hibrid pa 45.200 evrov. Vsi avtomobili pridejo s petletnim jamstvom, hibridi pa tudi z 8 leti oziroma 16.000 kilometri jamstva na baterijo.