Nova generacija Fordovega lahkega gospodarskega vozila bo od prihodnjega leta na voljo z dizelskim motorjem EcoBlue, pogonom PHEV (priključni hibrid) in EV (povsem električno vozilo) ter možnostjo izbire med več različicami karoserije.
Transit custom je na pogled zelo podoben e-transitu custom. Razlike so v maski. Klasični transit ima vodoravne reže in povečane odprtine za hlajenje motorja. Ponudba bo obsegala šest paketov opreme (Base, Trend, Limited, Active, Trail in Sport), ki med drugim vključuje nepobarvane odbijače in različne grafike žarometov - za osnovno različico Base, aluminijaste zaščitne ploščice za različico trail, podaljšane stranske pragove za Sport, kot tudi sprednji priključek za polnjenje na modelih PHEV in EV.
Transit custom temelji na popolnoma novi arhitekturi, različne karoserijske možnosti pa med drugim vključujejo standardni kombi, kombi z dvojno kabino in karavan. Na voljo bo v dveh dolžinah in dveh višinah strehe, kasneje pa bo predvidoma Ford predstavil še potniškega tournea custom.
V notranjosti je 13,0-palčni zaslon na dotik, ki je podpora najnovejšemu infotainment sistemu SYNC4.
Dizel, bencin in elektrika ali samo elektrika
Model z motorjem na notranje zgorevanje je opremljen z izboljšano različico dizelskega motorja EcoBlue. Na voljo bo z različnimi izhodnimi močmi, začenši z 81 kW/110 KM, 100 kW/136 KM, 110 kW/150 KM in 125 kW/170 KM.
Poleg standardnega šeststopenjskega ročnega menjalnika, ki ga je mogoče kombinirati z opcijskim mehanskim diferencialom z omejenim zdrsom, je opremljen tudi z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in opcijskim štirikolesnim pogonom. Po podatkih Forda je največja vlečna zmogljivost različice s štirikolesnim pogonom 2.500 kilogramov.
Priključni hibrid združuje 2,5-litrski bencinski motor z elektromotorjem in baterijo, podobno kot model kuga / escape PHEV. Ford ni razkril moči, vendar naj bi bila okoli 165 kW/225 KM. Baterija 11,8 kWh (uporabna kapaciteta) zadostuje za doseg električne vožnje do 57 kilometrov.
100-odstotno električni e-transit custom je opremljen z električnim motorjem s 160 kW/217 KM in 415 Nm navora ter večjo baterijo s 74 kWh, ki ponuja WLTP doseg do 380 kilometrov.
Ford bo vozilo izdeloval v tovarni v Turčiji, dobave modela z dizelskim motorjem pa naj bi se začele sredi leta 2023. Različici PHEV in EV naj bi sledili pozneje leta 2023.
Najbolj popularen, ha!??? Pa saj niste normalni!!!