Gre za model ID.1, ki naj bi bil predstavljen leta 2027 in bo tako po velikosti kot ceni, ki bo po trditvah Volkswagna okoli 20 tisoč evrov, uvrščen pod model ID.2all. Slednjega so razkrili v sredo na posebnem dogodku v Hamburgu. Šef znamke Volkswagen Thomas Schäfer je priznal, da je doseganje navedene cene velik izziv.
To bo najmanjši model v modelni paleti električnih avtomobilov znamke. Postavljen bo na novo platformo, ki jo bo razvila skupina Volkswagen, vodila po jo bo znamka Škoda.
Medtem bodo v sredo razkriti ID.2all, še en nov nerazkriti Volkswagnov križanec, cupra urban rebel in Škodin križanec, temeljili na Volkswagnovi platformi MEB entry. Ko je bil projekt predstavljen, je bil cilj izdelati avtomobil, ki stane manj kot 20.000 evrov, čeprav se je na dogodku v Hamburgu razkrilo, da je ciljna cena za ID.2all, ki naj bi na trg prišel leta 2025, 25.000 evrov.
Platforma MEB entry s sprednjim pogonom bo omogočila vgradnjo stroškovno učinkovitejše litij-železo-fosfatne baterije, načrtovana ekonomija obsega pa bi morala pripomoči k znatnemu znižanju stroškov. Schäfer je dejal, da ima Volkswagen več skupin, ki se ukvarjajo samo s tem, kako izdelati še cenejše električno vozilo, pri čemer bo velik poudarek verjetno na ekonomiji obsega, ki jo lahko doseže skupina VW. Zapisano po domače, več vozil kot proizvedeš in prodaš, manj je stroškov, cena pa je nižja.
Cena bo velik izziv
Schäfer je priznal, da "sploh ni lahko" izdelati električno vozilo, ki ga je mogoče donosno prodati za 20 tisoč evrov. Ko je govoril o prihodnjem modelu, je Schäfer potrdil, da delajo tudi na vozilu s ceno pod 20.000 evri, ki bo še večji izziv. "To je del naše DNK, kjer ima Volkswagen tudi zavezo, ki jo moramo vsi sprejeti in na kateri delamo s polno paro. V naslednjih nekaj mesecih bomo o tem poročali,” je dejal šef Volkswagna.
Novi ID.1 bo po velikosti podoben polu z motorjem z notranjim zgorevanjem. Prav lahko bi se zgodilo, da bo v serijski električni podobi nosil ime polo, saj je Volkswagen najavil, da bo tudi v električni dobi uporabljal imeni golf (verjetno bo to ID.2all) in tiguan. "Polo je zelo uspešen in je ena naših ikon. Ta koncept vozila pa bomo uporabljali tudi v prihodnosti. Ne vemo še, ali bomo uporabljali isto ime vozila. Trenutno delam na ikoničnih imenih, da bi bolje razumeli ponudbo izdelkov," besede šefa VW navaja britanski Autocar.
Schäfer je še dodal, da se nagibajo k "hibridnim" oznakam z imeni, ki nakazujejo, da bi lahko model nosil oznako ID polo. Ugiba se, da bo imel tako kot ID.2all spredaj nameščen motor. Da bi dosegli ciljno ceno 20.000 evrov, pa bi morali verjetno uporabil manjšo baterijo, kar pomeni tudi manjši električni doseg.
In iz kje naj jaz potegnem teh 25.000€???? BANDA KRADLJIVA!!!
Kupovali jih bomo pa z dodatki do minimalca :)
Proizvodni strošek bo torej okoli 5000€. Lepo.