Na žalost boste zmagovalca le stežka doživeli v živo, so pa toliko bolj zanimivi rezultati v bolj ljudskih razredih.
69 novinarjev iz 31 držav je sestavljalo žirijo, ki je eno leto pretresala pogone, ki poganjanjo novodobne avtomobile. Že tradicionalni izbor je prinesel veliko zmagoslavje Ferrariju, vendar pa se morda še bolj ponosno letos držijo pri Jaguarju, saj je bil njihov električni pogon prav tako priznan za najboljšega v treh kategorijah. Znova, že enajstič je na prestolu v svoji kategoriji tudi zdaj že legendarni Fordov trivaljni "mlinček", ki so ga posodobili s sistemom za izklop valja. In še ena opazka - med zmagovalci po kategorijah so le bencinski, hibridni in električni pogoni. Brez dizlov, torej.
KATEGORIJE:
Mednarodni motor leta: Ferrari 3,9 twin-turbo V8
Najboljši novi motor: Jaguarjev električni pogon
Najboljši hibridni pogon: BMW in njegov 1,5 trivaljnik z elektromotorjem
Najboljši električni pogon: Jaguar
Najboljši pod 150 KM: Ford 1,0 ecoboost trivaljnik
150 do 250 KM: Audi 2,0 TFSI štirivaljnik
250 do 350 KM: Porsche 2,5 turbo štirivaljnik
350 do 450 KM: Jaguarjev električni pogon
450 do 550 KM: Mercedes-AMG 4,0 twin-turbo V8
550 do 650 KM: Ferrari 3,9 twin-turbo V8 (različica)
Nad 650 KM: Ferrari 3,9 twin-turbo V8
Večina ljudi 99,9% tudi nikoli ne bo imela problemov z temi vozili. Ker jih tudi nikoli ne bo imela ha ha.
Potrjujem ! Ferrari 3,9 twin-turbo V8 ter Porsche 2,5 in pa Mercedes-AMG 4,0 twin-turbo V8.... Nikoli nisem imel prav nobenega problema z nobenim od teh. Ker jih nikoli tudi nisem imel ! Ljudski razredi ??? wtf? Bebast članek.
Že enajsto leto in 267 kkm deluje moj citroen berlingo 1.6.hdi, 92hp, absolutno brez kakršnegakoli zastoja. Avto je vsakodnevno v uporabi v mestnem in primestnem prometu.