Dogaja se tudi drugim, ne le v Sloveniji. Na Češkem so morali sprejeti grenko odločitev, potem ko so ugotovili, da so pri izgradnji odseka nove avtoceste D3 med Prago in Češkimi Budjejovicami močno zamočili. Avtocesta sicer še vedno ni v celoti dokončana, so pa že pred štirimi leti odprli za promet 11-kilometrski odsek med krajema Ševetin in Borek. Odsek je stal preračunano 66 milijonov evrov.
Po poročanju čeških medijev pa so šele nedavno ugotovili, kako močno so se ušteli pri načrtovanju oziroma še bolj pri izvedbi. Že zgrajeni odsek namreč prečka načrtovani IV. vseevropski železniški koridor. In za potrebe železnice bi morali tam zgraditi pet kilometrov dolg predor Chotyčany. To so sicer inženirji vedeli že v času projektiranja avtoceste in tudi zato so se skupaj z inženirji za železnice dogovorili o izgradnji dodatnega tako imenovanega gluhega avtocestnega mostu, ki bi kasneje omogočal izgradnjo predora brez prekinitve prometa na avtocesti.
A je izdelava tega več milijonov evrov vrednega mostu kasneje izpadla iz načrtov in ga niso nikoli zgradili. Predora zdaj ne bo mogoče izkopati, ne da bi posegli v že obstoječi del avtoceste. V eno smer bo treba avtocesto v celoti porušiti, promet pa bo speljan po nasprotnem pasu.
Ping pong na plečih voznikov
Inženirji v državi s cestne in železniške stroke so se zdaj spustili v ostro besedno vojno, kdo je kriv za nastali položaj. Na železnici trdijo, da so brez obljubljenega mostu primorani najti novo tehnično rešitev, ki bo omogočila gradnjo. Odgovorni za ceste pa krivdo valijo na železnice, češ da v času gradnje avtocestnega odseka še niso imeli konkretnih podatkov, kje bo trasa železnice potekala in zato niso želeli namenjati nepotrebnega denarja za dodatni cestni most.
Kakršenkoli bo že epilog zgodbe, jasno je, da bodo kratko potegnili češki davkoplačevalci, in to dvojno. Zaradi neusklajenosti upravljavcev cest in železnic bo šlo iz proračuna na milijone evrov dodatnega denarja, hkrati pa voznike na poti od Prage proti jugu države še nekaj let čakajo dolgi prometni zamaški.
A je to!
Uf sem že mislil da je pri nas,ker pri nas je to na dnevnem redu