V Tokiu je vrata odprl jubilejni 40. avtosalon, na katerem bo od blizu in daleč do 11. novembra na ogled 542 vozil.
V nasprotju z megalomanskimi avtosaloni v Detroitu in Frankfurtu je tokijski salon dokaj majhen in
tudi serijskih novosti ni ravno veliko, zato pa je toliko več konceptnih vozil. Tudi Japonci se
niso izneverili že nekaj časa prisotnemu trendu in so v ospredje razstavnih mest postavili ekološko
prijazn(ejš)a vozila.
|
CR-Z je Hondina študija lahkega hibridnega športnika.
|
Če so omenjeni modeli še uporabljali kombinacijo elektromotorjev, ki se po potrebi polnijo s pomočjo bencinskega motorja, pa Mitsubishi že napoveduje povsem električni štirivratni avtomobil. i-Car, kot so ga poimenovali, naj bi bil za serijsko proizvodnjo nared leta 2010. Toyota je sicer predstavila še vrsto drugih zanimih konceptnih vozil prihodnosti , tudi Mazda pa ni prišla praznih rok, saj je poleg domače predstavitve mazde6 predstavila še vrsto konceptov .
|
Nissan GT-R je eden najbolj vročih avtomobilov ta hip.
|
Kot že omenjeno, je pravih serijskih novosti bolj za vzorec, tudi zato, ker evropske tovarne niso ravno množično drle v deželo vzhajajočega sonca. Zelo veliko pozornosti je tako požel dolgo pričakovani Nissanov športnik GT-R, katerega 3,8-litrski šestvaljnik pod pokrovom skriva 353 kW oz. 480 KM. Do stotice dirkač potrebuje 3,5 sekunde, igla merilnika za hitrost pa se ustavi pri številki 310 km/h. Nissan je dve leti po predstavitvi odmevnega koncepta pivo naredil še njegovega naslednika, ki je poln uporabnih tehnoloških novotarij.
|
Impreza je dobila cestno izvedenko STi WRC.
|
BMW 1 coupe tii obuja stare dirkaške čase. |
Mnoge obiskovalce pa bo gotovo več kot nedosegljiva pločevina privoščilo igranje videoigric z navideznimi avtomobilskimi modeli, ki jih je letošnji salon še posebej poln. Nekateri modeli, kot sta impreza STi in nissan GT-R so tako že na voljo za preskušnjo na imaginarnih cestah.