S Focusom ne boste izstopali, je pa še vedno odličen in zanesljiv partner.
|
PLUS, MINUS
|
Plus: motor, podvozje, vozne lastnosti, volan, sprednja sedeža, prtljažnik
Minus:
ESP le za doplačilo, ni šeste prestave, neosvetljena ogledala v
senčnikih
|
V treh letih, kolikor je minilo od rojstva druge generacije Fordovega focusa, se
je njegova oblikovna prepoznavnost že kar malce porazgubila v poplavi avtomobilov spodnjega
srednjega razreda. Za vami ne bodo obračali oči, če si ne boste omislili ravno tistega z oznako ST,
boste pa s focusom imeli zanesljivega, udobnega in poskočnega sopotnika, ki pod pločevino skriva
več kot razkriva zunanja podoba.
Testniku je pečat vtisnil predvsem odlični 1.8-litrski turbodizelski
štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva po skupnem vodu, ki z visokim navorom že v spodnjem
območju vrtljajev prepriča s prožnostjo. Je odziven in ima povsem dovolj moči tudi za voznike s
težjo nogo. Pri dobro odmerjenem 5-stopenjskem ročnem menjalniku smo pogrešali šesto prestavo, ki
bi sicer ugodno testno porabo (7,2 l) še malce znižala, so pa bile zato toliko bolj prepričljive
focusove vozne lastnosti.
Lega in varnost z odliko
Vrhunsko podvozje z lahkoto premaguje bolj in manj ostre ovinke ter blaži cestne anomalije.
V navezi z dovolj neposrednim volanom zagotavlja odlično vodljivost, žal pa je elektronski
stabilizacijski sistem (ESP) le na seznamu dodatne opreme.
|
Notranjost je nekoliko preveč plastična, a vseeno z logično in uporabno
namestitivijo stikal. © Aleš Malerič
|
|
Paket opreme z oznako sport med drugim ponuja športno vzmeteno podvozje,
potovalni računalnik in športna prednja sedeža, ki odlično objameta telo. Ugodno velik je
prtljažnik, sedenje spodobno tudi na zadnjih sedežih, logično urejen, pregleden, a malce plastičen
kokpit in tudi cena ni previsoka. Kljub kakšnem minusu je testni focus tako zanimiva in varna (5
EuroNCAP zvezdic) izbira.