Avto
11 ogledov

Diskretni, a zanesljivi sopotnik

Ford focus je tiha voda, ki globoko dere. Žurnal24 main
S Focusom ne boste izstopali, je pa še vedno odličen in zanesljiv partner.
 

PLUS, MINUS

Plus: motor, podvozje, vozne lastnosti, volan, sprednja sedeža, prtljažnik

Minus: ESP le za doplačilo, ni šeste prestave, neosvetljena ogledala v senčnikih

V treh letih, kolikor je minilo od rojstva druge generacije Fordovega focusa, se je njegova oblikovna prepoznavnost že kar malce porazgubila v poplavi avtomobilov spodnjega srednjega razreda. Za vami ne bodo obračali oči, če si ne boste omislili ravno tistega z oznako ST, boste pa s focusom imeli zanesljivega, udobnega in poskočnega sopotnika, ki pod pločevino skriva več kot razkriva zunanja podoba.

Testniku je pečat vtisnil predvsem odlični 1.8-litrski turbodizelski štirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva po skupnem vodu, ki z visokim navorom že v spodnjem območju vrtljajev prepriča s prožnostjo. Je odziven in ima povsem dovolj moči tudi za voznike s težjo nogo. Pri dobro odmerjenem 5-stopenjskem ročnem menjalniku smo pogrešali šesto prestavo, ki bi sicer ugodno testno porabo (7,2 l) še malce znižala, so pa bile zato toliko bolj prepričljive focusove vozne lastnosti.

Lega in varnost z odliko
Vrhunsko podvozje z lahkoto premaguje bolj in manj ostre ovinke ter blaži cestne anomalije. V navezi z dovolj neposrednim volanom zagotavlja odlično vodljivost, žal pa je elektronski stabilizacijski sistem (ESP) le na seznamu dodatne opreme.

Notranjost je nekoliko preveč plastična, a vseeno z logično in uporabno namestitivijo stikal. © Aleš Malerič

 
Paket opreme z oznako sport med drugim ponuja športno vzmeteno podvozje, potovalni računalnik in športna prednja sedeža, ki odlično objameta telo. Ugodno velik je prtljažnik, sedenje spodobno tudi na zadnjih sedežih, logično urejen, pregleden, a malce plastičen kokpit in tudi cena ni previsoka. Kljub kakšnem minusu je testni focus tako zanimiva in varna (5 EuroNCAP zvezdic) izbira.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.