Pri Citroënu pravijo, da sta to pravzaprav dva nova modela, bencinski citroën C4 X in električni ë-C4 X. Gre za fastback križanca, ki se uvrščata med kombilimuzinski C4 in večji fastback križanec C5 X.
Direktor Citroënovega slovenskega uvoznika Filip Koren je izpostavil, da na novincu navdušuje predvsem novi limuzinski zadek, kakršnih citroëni v zadnjem času niso imeli in v katerem se skriva tudi večji limuzinski prtljažnik. Ta meri 510 litrov in je s tem za 130 litrov večji od prtljažnika citroëna C4. Je pa zanimivo, da so se pri Citroënu odločili, da bodo novincu namenili limuzinsko odpiranje vrat, ki zaradi manjše odprtine malce okrni njegovo praktičnost.
Fastback zasnova je sicer citroenu C4 X v primerjavi s citroënom C4 prinesla tudi bolj tekočo oblikovno zasnovo ter 24-centimetrski prirastek pri zadnjem previsu. Citroën C4 X je tako dolg 4.600 milimetrov, kar se pozna tudi na zadnji klopi, ki potnikom zagotavlja solidnih 198 milimetrov za noge.
Glede na to, da ima križanske lastnosti, se citroën C4 X pohvali tudi z malce večjo oddaljenostjo dna od tal. Ta znaša 15,5 centimetra in omogoča tudi bolj brezskrbno vožnjo po slabše urejenih makadamih. K udobju na takšni in vseh drugih podlagah pa svoje doda tudi vzmetenje advanced comfort, ki so ga uvedli že s citroënom C4 cactusom in z glajenjem cestnih nepravilnosti poskrbi za občutek lebdenja na "leteči preprogi".
Citroën C4 X sicer notranjost popolnoma povzema po citroënu C4, ki je tudi urejena po načelu advanced comfort, kar pomeni enostavnost uporabe z osrednjim za dotike občutljivim zaslonom, ločenimi stikali klime z regulatorji z zobniškim vzorcem, edinstvenim predalom za podporo sovoznikove tablice, ogrevanimi masažnimi sedeži s peno visoke gostote z debelino 15 milimetrov in podobnim.
Vendar pa citroën C4 X prinaša tudi izboljšani vmesnik My Citroën, ki deluje tudi v slovenščini. Ima v celoti prilagodljiv osrednji zaslon, na katerem si lahko voznik najpomembnejše aplikacije postavi na prvo mesto in med drugim omogoča brezžične povezave pametnih telefonov, osem prilagodljivih profilov in upravljanje s kretnjami.
Pri slovenskem uvozniku pravijo, da citroën C4 v skladu z novimi smernicami lansirajo brez dodatnih popustov. Za osnovno bencinsko različico je tako treba odšteti najmanj 23.050 evrov, za najdražjo bencinsko pa 28.500 evrov. Dizelski citroën C4 X stane najmanj 27.800 evrov, električni citroën ë-C4 X pa 38.400 evrov. V Slovenijo se bo do konca leta predvidoma pripeljalo 215 citroënov C4 X, od tega 45 električnih.
V aplikaciji My Citroën so na voljo tudi povezljive storitve, ki omogočajo pridobivanje informacij o prometu v realnem času in med drugim opozarjajo tudi na radarje. Za električne in hibridne različice je na voljo tudi prikaz statusa in nastavitev odloženega polnjenja baterij z možnostjo predgretja potniške kabine. V fazi razvoja aplikacija so tudi možnosti daljinske vključitve luči, hupanja in zaklepanja ter odklepanja avtomobila.
Motorna paleta malce drugačna kot pri citroënu C4, saj je ročni menjalnik na voljo le v kombinaciji s 100-'konjskim' bencinskim motorjem in osnovno opremo feel. Višje je 130-'konjska' različica turbobencinskega trivaljnika z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, na voljo pa je tudi citroën C4 X s 130'konjskim' turbodizelskim motorjem.
Pri Citroënu kot malce ločeni model izpostavljajo tudi električni ë-C4 X, ki so mu namenili že znani 100-kilovatni električni pogonski sklop z dosegom dobrih 360 kilometrov. Ta je serijsko opremljen z 11-kilovatnim AC polnilnikom, za doplačilo pa je na voljo tudi 22-kilovatni. Vanj je serijsko vgrajena tudi toplotna črpalka, ki malce razbremeni litij-ionsko baterijo s kapaciteto 50 kilovatnih ur.