Drago. "Kmalu po tem, ko sva se srečala pred hotelom Kempinski Palace, kjer se je ustavila skupina ferrarijev ter ste pisali o meni in mojem podjetju, so mi na vrata potrkali dacarji. Zato tokrat zapišite le moje ime," pogovor začenja Diego, ki je v prekrasni vili v koprskem zaledju nedavno organiziral zabavo ob bazenu za lastnike in ljubitelje ferrarijev in maseratijev; fotografij z zabave ni mogoče dobiti, izvedeli smo lahko le, da se jih je zbralo okoli 40.
Ne želijo si pozornosti
"V Portorožu so trije ferrariji, na vsej Obali pa jih je – skupaj z maseratiji, ki so nekoliko cenejši (stanejo od sto tisoč do 150 tisoč evrov, op. p.) – osem. O imenih lastnikov ne smem govoriti, stari so povprečno od 45 do 50 let, večinoma pa gre za podjetnike, ki garajo cele dneve. Običajno poskušajo biti čim manj na očeh javnosti – ferrari namreč vselej vzbuja zavist in nevoščljivost. Ne le v Sloveniji, ampak tudi v Italiji pogosto priletijo kakšne neprimerne pripombe in zdi se mi, da jih tudi novinarji ne marate. Pred dvema letoma smo v Portorožu na dobrodelni akciji na primer zbirali denar za varno hišo v Piranu, pa tega ni nihče zapisal," dodaja sogovornik, ki trenutno živi v Trstu.
Imel je prvega maseratija
"Sam imam ferrarija 360 f1, običajno pa se po Portorožu ne vozim; tam boste z njim videli le sina, sam se namreč z avtom odpravim le na daljše vožnje," pa razlaga znani portoroški gostinec, 51-letni Tomi Mate Matjaž in smeje dodaja: "V mladih letih sem bolj ljubil veter v laseh."
"Vozil sem marsikaj, na primer prvega maseratija v nekdanji SFRJ. Naša družina – gostinci smo že štiri generacije – je bila tudi zbirateljica starin, vendar nam je nekdanji režim veliko premoženja zasegel, vključno s tremi avtomobili, ki so zdaj na ogled v muzeju Bistra pri Vrhniki," pravi.
Ker je višek tehnologije ...
Zakaj sploh imeti avto, ki zmore 300 kilometrov na uro, ker se tako ali tako nimaš kje voziti, stane 200 tisočakov in porabi veliko goriva? "Ferrari je vendar višek tehnologije, plod stoletnega razvoja in znanja, začelo pa se je, ko je Enzo Ferrari (ustanovitelj dirkaškega moštva formule 1 in avtomobilske tovarne Ferrari) želel razviti avtomobil, ki je hiter in s katerim je v ovinku mogoče pospešiti," pojasni Diego. Ta mesec bo skupino ferraristov znova popeljal od Vidma prek Trsta do Portoroža.
Najdražja knjiga o najdražjih avtih
Ferrari je izdal najdražjo knjigo na svetu – stane kar 175 tisoč evrov. Težka je 37 kilogramov, v rdeče usnje odeta publikacija pa ima poleg fotografij in podatkov lastnoročne podpise vseh še živečih Ferrarijevih zmagovalcev svetovnega prvenstva formule 1. Ferrarije izdelujejo v italijanskem mestu Maranello. Če ga želite obiskati ali se udeležiti dirke formule 1 ter se družiti z lastniki teh konjičkov, obiščite spletno stran Scuderia.si, ki združuje ljubitelje in lastnike ferrarijev in maseratijev iz Italije in Slovenije.
Zakaj pod prvo sliko piše "Foto: Suzana Kos" če je slika MOJA?!?!?
Tako si v slovenski družbi delimo breme krize. A ne? Zakaj je delo nekega podjetnika vredno toliko več, od povprečnega delavca v tovarni z delovnim mestom tehnične srednješolske izobrazbe? Razmerje med njunim zaslužkom je 1: 100, ali pa še večje.… ...prikaži več. Ali je res razmerje med njunim delom, ki naj bi bilo za družbo koristno, tudi 1:100 ali celo večje ? Logično pomislite pametni snobi, če sploh premorete vsaj malo kmečke logike (pa ne potrebujete ekonomske fakultete), če vam sploh še vaš vzvišeni snobizem v glavah to dovoljuje.
Če je gospod plačal vse davke ne vem zakaj tak odpor do DURS-a?