Na spletni dražbi podjetja Autopoint, kjer smo v preteklosti že spremljali spletne dražbe vozil, ki so jih prodajala podjetja ali zasebniki, tudi odsluženih oziroma poškodovanih, smo tokrat spremljali drugačne vrste dražbo.
Stranka je prodajala odpisane in pokvarjene viličarje. Skupaj 28 kosov. Želena cena prodajalca je bila med 200 in 400 evrov po kosu, dosežena cena na dražbi pa med 600 in 1200. "Stranka je za celoten komplet želela 7.500 evrov, na koncu pa smo dosegli ceno 28.000 evrov. Podobno je bilo z dražbo gradbene mehanizacije. Prodajali smo odpisane in nedelujoče, tudi nekompletne valjarje, unimoge, pluge, dvigala. Začetna cena je bila med 200 in 2000 evri za posamezen predmet dražbe, dosežena pa med 700 in 5000 evri," je za Žurnal24 povedal direktor podjetja Autopoint Gašper Picelj.
Od zabojnikov do ladje
Picelj nam je razložil, da so jih na širše razmišljanje, ne le vozil, ampak tudi drugih prevoznih sredstev in predmetov, napeljale stranke same. "Na nas so se obrnile v želji po prodaji tudi ostalih mobilnih sredstev in drugih predmetov, poleg vozil. Z veseljem smo sprejeli izziv. Do sedaj smo izvedli že kar nekaj dražb in vse predmete tudi uspešno prodali." Pred kratim je potekala dražba odsluženih skladiščnih in bivalnih zabojnikov. "Pri stranki so bili zabojniki več ali manj odpisani, oziroma niso bili več v uporabi. Začetna cena za posamezen zabojnik je bila med 300 in 500 evrov, dražitelji, ki so se potegovali za odslužene predmete, pa so končno ceno dvignili med 1500 do 3500 evrov," pojasnjuje sogovornik.
Kaj vse je torej možno prodati preko spletne dražbe? Pri Autopointu trdijo, da je načelom možno prodati vse, kot imajo sami izkušnje, od iztrošenih viličarjev, gradbene, kmetijske in gozdarske mehanizacijo, pa tudi ladijske in bivalne zabojnike.
Stroški odvoza na smetišče odpadejo
"Ker prodajamo tudi izven Slovenije v države nekdanje Jugoslavije, Češko, Romunijo, Bolgarijo in imamo registriranih že več kot 4.000 dražiteljev, smo pri prodaji precej uspešni in dosegamo dovolj visoke cene, da so stranke pripravljene predmete prodati preko nas," pravi Picelj, ki dodaja, da je zelo zanimiv tudi trg navtike, pa tudi traktorjev, saj ima Slovenija največje število traktorjev na število prebivalcev. "Razmišljamo v smeri, da poleg vozil prodamo vse, kar ima še neko tržno vrednost. Velikokrat se zgodi, da ima stranka na zalogi razne predmete, ne ve pa, kako se jih znebiti. Tako jim samo jemljejo prostor. Mi jim poleg tega, da izpraznimo njihovo skladišče, zagotovimo to, da s prodajo še nekaj prihranijo in jim recimo ni treba plačevati odvoza na smetišče," pravi Picelj, ki se je dotaknil še ene pomembne tematike - vezane na okolje. Pravi, da s tem, ko odslužen predmet prodamo in ga ne zavržemo, temveč se ponovno uporabi nekje drugje, naredimo nekaj tudi za ohranjanje okolja.
V podjetju v prihodnje vidijo priložnost tudi pri prodaji odsluženih računalnikov, hladilnih omar, regalov, bolniške opreme, na primer postelj, zobozdravniških stolov, farmacevtske opreme, stolov, lesa, ali pa nekurantne zaloge artiklov pri raznih trgovcih.
Dobra poslovna poteza, čestitke..
Še zmeraj se mi zdi, da pri večini težkih predmetov na dražbi niso dosegli cene starega železa.
končno. sedaj pa še tiste župane "zero waste" občin spomnite, da se akcije in deklaracije ne končajo po zakuskah promocijskih predstavitev in odhodov politikov iz EU , ampak se takrat šele začne s tem da se iz trgovin in lokalov… ...prikaži več za začetek umakne plastika in ljudi začne ozavečat da pijačke tipa " to go" ne spadajo v današnji svet, še posebej ne tiste za enkratno uporabo tipa bio razgradljive. imam pa še raj trdo plastiko, ki jo lahko iz smetnjaka potergnete , pomjete in spet -uporabite. packi!