Takšna je bila denimo študija ford probe III, ena od štirih študij, s katerimi je Ford tedaj napovedoval, kaj si lahko vozniki obetajo v njegovi prihodnosti. A študija probe III se je od drugih študij z enakim imenom razlikovala v tem, da je zelo natančno napovedala karoserijske linije serijskega avtomobila, ki je leta 1982 na ceste zapeljal kot ford sierra.
Radikalna opustitev oglatosti
Sierra je namreč tako močno odstopala od predhodnikov, ki ju je nasledila, da so se pri Fordu odločili, da šok ob njenem nastopu nekoliko ublažijo z napovedovalno študijo, ki bo močno ustrezala njenim oblikam. Sierrina predhodnika forda cortina in taunus, pri katerih je v bistvu šlo za skoraj identična avtomobila iz angleškega in nemškega Forda, sta bila namreč precej konservativno oglata, a kljub temu zelo priljubljena avtomobila.
Sierra, pri kateri sta intenzivno sodelovala oblikovalca Uwe Bahnsen in Patrick Le Quement, je imela veliko bolj radikalne klinaste oblike. Z njimi je prinesla predvsem kvantni preskok v arodinamiki, saj se je v primerjavi s cortininim 0,45 lahko pohvalila z veliko bolj ugodnim količnikom zračnega upora 0,34. Poleg tega je v začetku opustila zasnovo klasične limuzina in postala petvratna kombilimuzina. A pri Fordovi upravi so se bali predvsem tega, da bi z oblikami, ki bi vzbujale preveč mešane občutke, ogrozila uspešno prodajo. Poleg tega je v nasprotju z izročilom za vso Evropo Ford zanjo uporabil enako ime sierra.
Aerodinamični napovednik
Ford je zato poldrugo leto pred njeno predstavitvijo sierro napovedal s študijo probe III, ki se je od sierre v bistvu ločila le po pokrovih zadnjih koles in bolj aerodinamičnih vzvratnih ogledalih, zaradi katerih je imela celo bolj ugodni količnik zračnega upora 0,28. Poleg tega je »za rezervo« pripravil še limuzinsko različico escorta z imenom orion, s katero so se hoteli zavarovati pri najbolj konservativnih voznikih.
A strah je bil odveč, saj so ljudje sierro, ki je pozneje dobila tudi limuzinsko in kombijevsko različico, zelo dobro sprejeli, in Fordu je, s prenovo leta 1987, uspešno služila celo desetletje do prihoda mondea leta 1993.