Njegovo pravo ime bi moralo biti sandero karavan. Ali break. Ali ST/TS, morda celo touring, saj so to moderna karavanska imena. Dejansko pa se bo še naprej prodajal kot logan MCV, čeprav je prednji del do B stebrička zunaj in znotraj identičen sanderu.
Logan MCV je od leta 2006 naprej oral ledino pri preobrazbi Daciinega imena iz neugledne romunske značke v spoštovanja vrednega tekmeca tako v državah drugega in tretjega sveta kot tudi na Zahodu. Skupaj jih prodajajo v 40 državah. Kar nekaj loganov MCV z nizozemskimi, nemškimi in še kakšnimi tablicami se vsako poletje pelje tudi mimo Slovenije na Adriatik, in pravzprav so njihovi lastniki videti prav zadovoljno.
Nova generacija naj bi krog kupcev še razširila, pri tem pa se naslanja na vse, kar so vmes že prehodili tudi ostali Daciini modeli. Tako po parkirne senzorje ne bo treba več v poporodajo, klimatska naprava je na slovenskem trgu logična, dobil je temopam in omejevalnik hitrosti, dovolj dostopen je celo dokaj zmogljiv infotainment sistem z navigacijo. Nekaj je gotovo, logana MCV verjetno kupci ne bodo kupovali zaradi videza, čeprav bi mu naredili krivico, če bi trdili, da je grd. Je pač ... neizrazen.
.
Ena od bistvenih prednosti logana je zares velik prtljažnik, ki je sedaj tudi primerno obdelan. Z zunanjo mero 4,49 metra se sicer logan zlahka kosa tudi s karavani C segmenta. Njegov prtljažnik je pri tej primerjavi s 573 litri osnove (do 1.518) spoštovanja vreden. Uvoznik sicer avto po medosni razdalji uvršča celo v razred nižje poleg karavanske fabie ali ibize. Rolo se po novem lično spravi prek vodil, zadnja klop je deljiva v razmerju 1:2.
Robustnost notranjosti daje vedeti, da je logan pripravljen na najhujše (družinske) izzive. Volan je sicer po višini nastavljiv le v najbogatejši opremi, je pa na voljo 16 litrov odlagališč. Servo volan je seveda serijski, avto pri nekaterih motorjih pozna tudi sistem Eco Mode za optimizirano porabo goriva. Glede varnosti logan izpolni vse najnujnejše standarde (ESC, isofix, dnevne luči).
Motorja sta v osnovi dva. Preverjeni 1,2 16V s 55 kW (75 KM) in dizelski 1,5 dCi s 55 (75 KM) ali 66 kW (90 KM). Novost pa je možnost tovarniške predelave na LPG plin pri bencinskem motorju, ki je dražja za razmeroma ugodnih dodatnih 700 evrov. Paketa opreme za Slovenijo sta ambiance in laureate. Prvi že ima centralno zaklepanje, električni pomik stekel spredaj, strešne nosilce, osvetljen prtljažni prostor ... Laureate ima poleg še nekaj okrasnih elementov, električna ogledala, radio z bluetooth in potovalni računalnik.
Nova generacija naj bi krog kupcev še razširila s privabljanjem lastnikov drugih znamk (rabljenih) avtomobilov, pri tem pa se naslanja na vse znanje in dosežke Daciinih modelov, ki so prišli na trg za loganom. Tako po parkirne senzorje ne bo treba več v poporodajo, klimatska naprava je na slovenskem trgu logična, dovolj dostopen je celo dokaj zmogljiv infotainment sistem z navigacijo (410 evrov). Novi MCV ima namesto dvokrilnih sedaj le še običajna dvižna zadnja vrata, prtljažnik je širši in zato precej uporabnejši, je pa MCV izgubil možnost sedemsedežne različice.
MCV pri nas starta s ceno 8.690 evrov (ambiance). LPG različica stane 9.400 evrov, šibkejši dizel pa 10.690 evrov. Oprema laureate je dražja za 810 evrov, mikavnih je tudi zamenjava 350 dodatnih evrov za podaljšanje jamstva s treh na pet brezskrbnih let.
50.000 eur nikoli ne bi dal za avto, pa tudi nimam jih. Dam pa raje 2-3 k več za rabljeni spodoben avto, kupljen od kakšnega upokojenca in sem na boljšem! Poleg tega Renault nikoli ni bil sinonim za kvaliteto...… ...prikaži več zato me Dacia prepriča še toliko manj.In še utemeljitev: Da v Meganu po 3-4 letih začne teči voda v predale vrat, da se luščijo ročke, da odpadejo črke z napisom Megane, trda cenena plastika... skratka najslabše od francoskih modelov.Edini avto, ki jim je res uspel je stari Twingo. Preprost - a simpatičen.
Potem si kupi avto za 50.000 EUR, ki ima garantirano vse gumbe na svojem mestu. Avto za 8000 (nov) pa je vsekakor dobrodošel za tistega, ki tolerira nepomembne stari na račun nizke cene.
Poceni - a grdo in krepko za časom.Me zanima, kako potniku na zadnjem sedežu - če sedijo trije uspe doseči gumbe med nogami, da si odpre okno. Res enkratna pozicija stikal.Ne bi ga vozil - pa če mi ga da kdo zastonj.