Poleg tega, da bi rešili 2.500 življenj, bi število težkih telesnih poškodb zmanjšali za kar 15 odstotkov.
Hitrejše nudenje pomoč
Sistem deluje tako, da se v primeru večjega trka vozilo avtomatično poveže s klicnim centrom, ki nato v najkrajšem času na prizorišče nesreče pošlje urgentna vozila, prek klicne povezave pa s pomočjo potnikov poskuša pridobiti dodatne podatke o nesreči (število ponesrečencev).
Znamke z ecall že dalj časa
Čeprav sistem tudi po petih letih ne deluje v nobeni od 25 držav, vključenih v ta projekt, posamezne znamke to storitev ponujajo že dlje. Manfred Poschenrieder iz BMW pove: "Pri BMW smo prvi delujoči klicni center vzpostavili že leta 1997, danes pa deluje v državah, kot so Nemčija, Velika Britanija, Italija, Francija, Kanada, ZDA in na Bližnjem Vzhodu."
2013 bodo avti spregovorili
Podoben sistem ecallu predstavlja sistem komunikacije med vozili – EDAG, ki deluje tako, da vozilo, ki naleti na oviro, o tem obvesti tudi za njim vozeča vozila. Po podatkih evropske skupnosti naj bi sistem začel delovati leta 2013, ko bodo številne znamke začele z vgradnjo v serijska vozila.