V FCA so potrdili, da bo v okviru javne ponudbe delnic (IPO) na borzi New York Stock Exchange na voljo največ deset odstotkov Ferrarijevih delnic. Koliko delnic bo na voljo in po kakšni ceni, še niso natančno določili.
Pri Bloombergu izpostavljajo, da vrednost klasičnih ferrarijev strmo raste. Tudi bolj skromni zbirateljskim primerkom, kot je testarossa iz osemdesetih, se je vrednost v samo zadnjem letu dni podvojila. Vrednost modelov iz petdesetih, šestdesetih in sedemdesetih let je vrtoglavo zrasla. V povprečju je v primerjavi z letom 2007 cena tovrstnim modelom zrasla za sedemkratnik.
Model 250 GTO je eden izmed najbolj zaželenih pri zbirateljih. V šestdesetih letih so se cene vrtele v tisočih in tisočih dolarjih, v osemdesetih letih so morali kupci ošteti več sto tisoč dolarjev, danes pa na desetine milijonov dolarjev. Primerek ferrarija 250 GTO je bil leta 2004 prodan za 10 milijonov dolarjev, leta 2013 pa za 50 milijonov dolarjev.
Pri nas najcenejši za 55 tisoč evrov
Preleteli smo tudi slovenske spletne oglase. Trenutno je naprodaj osem rabljenih ferrarijev, cene so od 55 tisoč do 135 tisoč evrov. Najmanj boste odšteli za nakup ferrarija 360 modena F1 z 89.000 prevoženimi kilometri, 3,6-litrskim motorjem z 294 kilovatov moči (401 KM), največ pa za model ferrari 430 spider letnik 2008 z 11 tisoč prevoženimi kilometri in 4,3-litrskim motorjem z 360 kilovatov moči (491 KM).