Vodja družbe Christian Hochfeld je namreč pozval k hitrejšemu uresničevanju načrtov, saj mora nemška vlada po njihovem mnenju še veliko narediti, če bi rada do konca desetletja dosegla cilj 15 milijonov električnih avtomobilov. Za zdaj namreč prodaja električnih avtomobilov močno zaostaja za zadanimi cilji.
Pri Agori so izračunali tudi, da bi, če hočejo doseči zadani cilj, morali v Nemčiji letos na dan prodati okrog 5.0000 novih električnih avtomobilov. To pa je daleč od realnega stanja. Po Agorinih izračunih so lani so namreč v Nemčiji na dan prodali okrog 1.290 novih električnih avtomobilov, januarja letos pa le 585. To potrjujejo tudi podatki nemškega zveznega ministrstva za promet, da so lani na dan prodali 1.160 novih električnih vozil.
Hochfeld je zvezno vlado opozoril, naj se v Evropskem svetu ne upira uvedbi omejitve izpustov ogljikovega dioksida za avtomobilske flote, saj bo le tako ustvarila pogoje za transformacijo avtomobilske industrije in širitev polnilne infrastrukture.
Pogajalci evropskega parlamenta in članic Evropske unije so oktobra že dosegli sporazum, da bomo v Evropi lahko po letu 2035 kupovali le avtomobile, ki med delovanjem ne izpuščajo toplogrednih plinov. Glasovanje posameznih držav je le še zadnji korak v zakonodajnem procesu in je zgolj formalnost.
Vendar pa je nemški zvezni minister za promet Volker Wissing že napovedal nasprotovanje sporazumu in zagrozil, da Nemčija ne bo privolila vanj. To je opravičil s trditvijo, da evropska komisija še ni podala predloga, kako bi lahko po letu 2035 odobrili tudi prodajo vozil, ki jih poganjajo okoljsko nevtralna goriva.
Še mnogim,k sedaj kupujejo EVje,se jim bo zagravžal...sam problemi in omejitve..."jeba na dolgi rok"🧐
S tako visokimi cenami in slabo polnilno infrastrukturo bo taka prodaja trajala še precej let !
Kako nenavadno. Pa so ja zanesljivi. Pa so ja hitro dostopni. Pa so ja enostavni za uporabo. Pa so ja poceni. Pa se ja lahko pelješ 800km na enodnevni obisk.