Pri Teslini gospodarski diviziji so ga očitno zamolčali z razlogom. Hekerji so namreč ugotovili, da je nosilnost zaradi težkih baterij precej manjša kot pa nosilnost podobnih tovornjakov z dizelskimi motorji.
Prvi tovornjaki vlačilci tesla semi po ameriških cestah vozijo že nekaj časa in pri uporabnikih vzbujajo zelo različne občutke. Nekateri se navdušujejo nad njihovim dosegom in voznimi lastnostmi, drugi pa jim nasprotujejo. Pred časom se je neki profesionalni voznik tovornjaka na spletu javno pritoževal nad ergonomijo vozniške kabine, ki deluje, kot da so oblikovalcem dali proste roke in povsem pozabili na resnične voznike, ki jih bodo vozili.
Koliko lahko pelje?
Kot rečeno pa na vprašanja, kolikšna je dejanska nosilnost njihovih tovornjakov, pri Tesli vztrajno molčijo. Po eni strani se torej hvalijo s pospeški, ki so pri vozilih te vrste stranskega pomena, molčijo pa o enem najbolj pomembnih podatkov.
Some Semi porn for those that need it on this New Years eve.
— green (@greentheonly) December 31, 2022
The modular battery is rated at 1000V
DUs are cooled with "mega cooling" modules.
Axles are called: Torque and Efficiency.
(Happy New Year everybody!) pic.twitter.com/nTxf9ntF5N
To vprašanje ni dalo miru niti hekerjem, ki so vdrli v infozabavni sistem tovornjaka in podatek poiskali kar sami. Heker, ki se je specializiral za Teslo in se na Twitterju oglaša kot »Greentheonly«, je na osnovi podatka o največji dovoljeni masi vlečnega tovornjaka in največji dovoljeni masi kombiniranega vozila (vlačilca s prikolico) izračunal, da lahko Teslini tovornjaki vozijo največ 15 ton tovora, v nekaterih primerih pa celo le 10 ton.
Nosilnost je namreč precej odvisna tudi od konfiguracije tovornjaka in kapacitete njegovih baterij. To je seveda veliko manj od tovornjakov z motorji z notranjim zgorevanjem, ki lahko brez težav peljejo veliko več tovora.
Operaterji električnih tovornjakov jih morajo zato imeti več ali pa z njimi opravljati več voženj, to pa seveda ne poslabša le njihovih stroškovnih, ampak tudi okoljske ugodnosti. Poleg tega pa so za dolge poti tudi neuporabni, ne le zaradi omejenega dosega, ampak tudi zaradi neuporabne kabine, brez spalnega dela, ki bi vozniku omogočil prenočevanje na poti.
A si predstavljate crpalko za 100 takih. Pomoje moras zraven zgradit kar celo 50MW elektrarno. Elektricni tovornjaki so neumnost. Gorivne celice so edina resitev in to vodikove. Pa ladijski promet spraviz z mazuta in dvotaktnih dizlov
Samo poglejte, desno od sedeža lahko spraviš en pošten dizelski agregat !
Kok časa se pa polnijo? Tri dni? Hahahaha