Tudi platišča iz plastike
Strokovnjak s področja tehnične plastike iz največjega svetovnega kemičnega podjetja BASF Bogdan Konec pravi, da se bo do leta 2020 delež plastike, vgrajene v avtomobil, z zdajšnjih 15 dvignil do 25 odstotkov, bistveno večji potencial pa predstavljajo električni avtomobili. "Sto kilogramov teže manj v praksi pomeni prihranek 0,4 litra goriva in 20 gramov izpustov ogljikovega dioksida," pravi Konec in dodaja, da vsak del, izdelan iz plastike namesto aluminija, pomeni od 30 do 40 odstotkov lažjo komponento.
Podjetje BASF tesno sodeluje z Mercedesom, rezultat pa je v Ženevi predstavljen koncept Smart Forvision. Vozilo je opremljeno s plastičnimi platišči, ki naj bi pri nemški znamki že od leta 2015 postopoma zamenjala aluminijasta.
Komponente iz enega kosa
Trenutna slabost plastike je odpornost proti visokim temperaturam. Razvoj plastike v kombinaciji s steklenimi vlakni in drugimi dodatki bo za povečanje trdnosti v prihodnosti omogočil širšo uporabo pri vgradnji pod pokrove konvencionalnih motorjev, proizvajalci pa jo bodo uporabljali tudi za izdelavo strehe, nosilnih stebričkov in podvozja vozila. Plastika bo jeklo nadomestila tudi pri izdelavi notranjih komponent. Sedeži bodo tanjši in izdelani iz enega kosa plastike, posledica pa bo več prostora in udobja za potnike.
Plastika je v primerjavi z jeklom prožna. Če je komponenta pravilno oblikovana, so posledice za pešca ob trku ugodnejše.
Materiali prihodnosti
Novi elektroliti bodo omogočali večjo zmogljivost baterij in hitrejše polnjenje, ki naj bi se z osmih ur zmanjšalo na pet minut. Novi koncepti so še v fazi razvoja, z velikoserijsko uporabo pa naj bi se znižala tudi cena. Manjšo težo in večji učinek bodo prinesli tudi nekateri drugi materiali, kot je e-tekstil. Gre za tanko tkanino s prevodnimi premazi, ki bo nadomestila klasično ogrevanje sedežev.