OnStar sistem je že dobro znan v Severni Ameriki, Mehiki in na Kitajskem. Sistem omogoča nabor storitev, od tega, da vas v primeru nesreče poveže z reševalci, do tega, da lahko blokiramo motor vozila v primeru kraje.
Gre za sistem povezljivosti in omreženja, ki ponuja nabor najrazličnejših storitev za zagotavljanje večje varnosti in udobja med vožnjo. Nabor storitev ponuja možnost odklepanja in zaklepanja vozila na daljavo, diagnosticiranja vozila na daljavo, v primeru trka se avtomobil samodejno poveže z reševalci in razkrije lokacijo vozila, sistem omogoča blokado motorja v primeru kraje in lociranje odtujenega vozila, internetno točko in 4G povezljivost s spletom …
Komunicirate v slovenščini, tudi, če ste v tujini
OnStar sistem operira v ZDA in Kanadi, Mehiki in na Kitajskem. Sicer pod znamko General Motors, katere del je Opel, ki je sistem prinesel v Evropo. Trenutno imajo že preko 12 milijonov uporabnikov za katere skrbi 2500 operaterjev. Storitev je za slovenske uporabnike na voljo v Slovenskem jeziku, saj so v ta namen v klicnem centru v Lutnu v Veliki Britaniji zaposlili pet oeraterjev, ki so 24 ur na dan, 365 ni na leto na voljo slovenskim uporabnikom OnStarja. V primeru, da je operater, ki je na razpolago v slovenskem jeziku zaseden, se javi operater v angleškem jeziku. To pomeni, da če se vam nesreča zgodi v Nemčiji ali želite kakšno drugo storitev, na primer vnos podatkov v navigacijsko napravo, vam bo na voljo slovensko govorieči operater.
Avto reševalce obvesti o nesreči prej kot človek
V stik z njim stopimo s pomočjo gumba v potniškem delu vozila. Tam so v okviru povezave OnStar trije gumbi različnih barv. Gumb rdeče barve omogoča zasebnost pogovora, kar pomeni, da se podatki o klicu in lokacijji ne bodo shkranili. Sistem zasebnosti se izklopi v primeru prometne nesreče, ko se oepraterju, ki nezgodo javi v Slovenijo razkrije lokacija nesreče in vzpostavi stik z voznikom. Storitev klica v sili je enaka storitviji eCall, ki bo od leta 2018 obvezna v vseh avtomobilih, vendar pa OnStar ponuja nabor več storitev. Za primer navedimo, da je v primeru verižnega trčenja na primorski avtocesti sistem v enen od vpletenih vozil reševalcem sam javil za prometno nesrečo štiri minute pred prvim klicem udeležencev dogodka.
Pritisk rdečega SOS gumba pomeni klic v sili in je namenjen temu, da se povežete z operaterjem v primeru prometne nesreč na cesti, tudi, če vaše vozilo ni vpleteno, a ste le priča dogodku. S stiskom na rdeči gumb lahko tudi javite, da je z vami nekaj narobe in da potrebujete pomoč reševalcev
S pritiskom na modri gumb upravljate z vsem ostalim.
Ne veste, ali ste zaklenili avto?
Na daljavo je možno odklepati in zaklepati avtomobil. To lahko storite na dva načina. Lahko vzpostavite povezavo z OnStar svetovalci, ki vam sporočijo PIN številko in informacije, kako odklenete ali zaklenete avtomobil, lahko pa to storite s pomočjo aplikacije, še vedno pa potrebujete PIN številko. Scenarijev je veliko. Ste na poti, od doma in avtomobila, žena ali pa otroci pa ne najdejo ključev od avtomobila in imajo v avtomobilu nekaj, kar potrebujejo. Če ste na počitnicah, in ne veste ali ste v naglici zaklenili avtomobil , ki ste ga parkirali na letališču, lahko to narediti na daljavo.
OnStar deluje tudi na polju diagnostike, saj pošilja mesečna poročila o delovanju vozila z najbolj relevantnimi podatki. Če vam bodo ukradli vozilo, boste prejeli obvestilo po elektronski pošti ali SMS sporočila. Takrat je treba krajo prijaviti policiji (na mesečni ravni po svetu pri General Motorsu in Oplu prejmejo okoli 500 prijav kraje), operater pa po določenimi pogoji sproži blokado motoraj vozila.
Ena od pogostih storitev, ki jo zaznavajo pri Oplu je prenos cilja prihoda na navigacijsko napravo. S pritiskom na modri gumb vam svetovalec v navigacijo v avtomobilu namesto vas vnese končni cilj poti.
Manj kot 100 evrov na leto
Storitev je pri nas prvo leto brezplačna, od septembra 2017 pa bo mesečni strošek 9,95 evra, oziroma 99,50 evra na leto. OnStar je del boljših paketov opreme v nekaterih Oplovih avtomobilih, v začetnih paketih opreme pa je treba zanj doplačati 490 evrov. V starejša vozila ga ni možno dodatno vgraditi. Pri Oplu pravijo, da bo glede na opremske pakete, ki jih izbirajo Slovenci s stem sistemom serijsko opremljenih četrtino Oplov pri nas in kar polovica vseh novih modelov opel astra.
No ja oplom se izogiba vsak, ki se vsaj malo spozna na kvaliteto in zanesljivost avtov! Večinoma vsi lastniki oplov imajo velike probleme zaradi pogostih okvar, danes to, jutri druo. Problematične so predvsem insignije.