Frontera je seveda zelo znano ime, v devetdesetih in nato še na začetku novega stoletja ga je nosil kleni Oplov terenec, ki se ni ustrašil neasfaltiranih poti. Šlo je za precej luksuzno opremljen terenec z okvirno šasijo, ki je izhajala iz japonskega isuzu rodea. Vendar pa druga generacija nikoli ni dobila naslednika.

To se je zdaj zgodilo, vsekakor pa ne čakajte, da bo avto zapeljal na kakšen bolj resen neasfaltiran teren. Opel ime legende uporabil kot zamenjavo za crosslanda. Postavljena je na platformo STLA Smart Car, ki jo uporabljajo še nekateri modeli iz koncerna Stellantis, na primer C3 aircross in tudi fiat panda. Poglavitni namen platforme Smart Car je cenovna dostopnost.
Konkurenca tudi cenovno dosegljivim Kitajcem
Frontera je sicer s 4,4 metra nekoliko večja od crosslanda in že nekoliko sili v razred večjega opel grandlanda. Prav tako so želeli z robustno obliko poudariti bolj avanturistični pristop. Konkurenti so VW T-cross, škoda kamiq, kia stonic, dacia duster, MG ZS in drugi modeli iz najbolje prodajanega segmenta vozila ta hip.

In ker je križanec na voljo tudi kot povsem električni avtomobil, bi moral biti učinkovito orožje proti nizkocenovni konkurenci iz Kitajske. Kljub kompaktnim meram ima robusten dizajn in vse nove elemente Oplovega slogovnega jezika, kot so črna maska vizor in dnevne luči v obliki črke L. Manjka le vzdolžna letvica na pokrov motorja, ki je tvoril motiv Oplovega kompasa. Frontera je kot prvi Opel prejela posodobljen "blitz" logotip strele.
S subvencijo elektirčna frontera cenejša od hibrida
V razred križancev ga umešča večja oddaljenost od tal in plastična zaščita podvozja. Povsem nova je notranjost s čistimi oblikami in dvema 10-palčnima zaslonoma. Fizičnih gumbov je malo. Poudarek je tudi na udobju. Funkcija Intelli-Seat naj bi zmanjšala pritisk na trtico in povečala udobje na dolgih poteh. Induktivni polnilci za telefone so hlajeni, škatla za tablice v sredinski konzoli je opremljena z gibljivimi trakovi, na voljo so gumirane škatle za shranjevanje, ki preprečujejo premikanje majhnih predmetov. Prtljažnik sprejme med 460 in 1.600 litrov prtljage. Na voljo je s petimi in sedmimi sedeži v primeru 850 evrov doplačila (hibridna različica).

Za pogon po pričakovanjih na voljo bencinska opcija s kombinacijo mehkega hibrida, poleg nje pa v skladu s Stellantisovo filozofijo še povsem baterijski model. Popolnoma baterijska različica je ob pridobitvi subvencije (7.200 evrov) na voljo za 19.490 evrov, hibrid z 48-voltno tehnologijo je naprodaj za 19.690 evrov ob nakupu na Opel financiranje.
Prvi avtomobili bodo v Slovenijo prispeli pozno spomladi.
Dokler bodo pooblaščeni prodajalci novih avtomobilov ugodnejšo ceno pogojevali s financiranjem, meni novega avta ne bodo več prodali! Če je gotovina za njih manj vredna, oz. jim ne diši tudi prav, bo pač ko se bom odločil zamenjati avto spet… ...prikaži več zaslužil nekdo drug. Zadnja dva sem kupil malce rabljena in malo km in tudi pri naslednjem bo enako! Vsaj 2 jurja višje cene za keš, upoštevajoč cenitve staro za novo in preplačilo vsiljenega financiranja pa še cca. 4-5 zraven, jim niti slučajno ne šenkam!