Zato niti ni presenetljivo, da so pri razvijanju tesno sodelovali s hišnim športnim oddelkom, to pa ovekovečili tudi v imenu modela. Osnovno ceno 220 tisoč evrov pa opraviči s 420-kilovatnim osemvaljnikom v nosu, skoraj idealno razporeditvijo teže in odličnimi voznimi lastnostmi.
Replika, vredna izvirnika
SLS AMG obuja kultni model iz petdeseih let prejšnjega stoletja, imenovan gullwing, tako z videzom kot z dvižnim načinom odpiranja vrat. Avto zaznamuje zelo dolg pokrov motorja, potniška kabina, namenjena dvema potnikoma, pa je potisnjena močno nazaj. Posebnost predstavlja tudi karoserija, ki je skoraj v celoti izdelana iz aluminija, le štiri odstotke so pri Mercedesu rezervirali za jeklo največje trdnosti, da kljub manjši teži varnost ne trpi v nobenem pogledu. Pri Mercedesu pa so tu šli še korak dalje in za primere prevračanja razvili sistem, ki ob tem sproži manjšo eksplozijo, ki omogoči, da lahko potnika vrata varno odpreta in izstopita iz vozila.
Najboljše iz AMG oddelka
Športnosti v prid je motor potisnjen za prednjo os in vstavljen zelo nizko, to pa pripomore k še boljši razporeditvi teže, ki znaša 57:43 v korist prednje osi.
Pod motornim pokrovom, kot rečeno v uvodu, najdemo 6,3-litrski osemvaljnik, ki ga poznamo že iz nekaterih drugih hišnih "top" modelov, iz sebe uspe iztisniti 420 kilovatov (571 KM), vse to pa zadostuje, da stotico na merilniku hitrosti prekrije v 3,8 sekunde, ustavi pa se pri 317 kilometrih na uro. Posebej za ta model so inženirji razvili tudi samodejni menjalnik z dvojno sklopko, ki se v avtomatskem načinu prilagaja več dejavnikom, kot je pritisk na sklopko in vrtenje volanskega obroča, za menjavo enega od osmih prestavnih razmerij pa potrebuje vsega sto milisekund.
Po kratki testni vožnji so bili glede menjalnika občutki mešani, saj prestavljanje ni bilo tako izrazito športno kot recimo pri lamborghini gallardu ali ferrari 458 italii, se pa zvočna kulisa odkupi tudi za to. Lega na cesti je zelo dobra, vsa tehnika pa omogoča zelo nadzorovano drsenje skozi ovinke tudi pri malo bolj pritisnjeni stopalki za plin. Zavore so vredne emblema AMG, ki ga nosijo. Kljub vsej tej moči pa povprečna poraba znaša zmernih 13,2 litra goriva, k temu pa vplivajo prej omenjeni prijemi pri karoseriji.
Pet že prodanih, kasneje še enkrat toliko
AMG SLS v "osnovni" izvedbi stane 219.900 evrov, v tem trenutku naj bi bilo prodanih že pet. V dveh letih pa naj bi število kupcev znašalo 10, toliko pa jih je tudi namenjeno slovenskemu trgu. Za konec pa še zanimivost – SLS AMG je v Nemčiji občutno cenejši, in sicer za 42 tisočakov, kar je tudi za bogato srenjo nezanemarljiv podatek.