"Najmanjši" Fordov pickup je na voljo kar na 180 trgih po svetu, v zdajšnji zelo uspešni generaciji, ki si je med drugim kot prvi pick-up na trgu prislužila pet zvezdic za varnost po EuroNCAP, pa je med nami od leta 2011.
Prenova mu je precej spremenila obličje, saj je v središču odslej velika trapezoidna maska, ki jo objemajo precej manjša glavna svetila. Tudi pokrov motorja je spremenjen, medtem ko je zadaj bolj kot ne isti.
Notranjost je še stopnico bližje klasičnemu avtomobilskemu udobju, zatrjujejo pri Fordu, med drugim je odslej na voljo osempalčni zaslon na dotik, novi so tudi merilniki, informacije se prikazujejio na TFT zaslonu pred volanskim obročem. Malce so popravili tudi sam volanski mehanizem, da je odslej še natančnejši, novost je električni servoojačevalnik.
Bolj učinkovit
Pri motorjih nominalno sprememb ni, čeprav so jih dopolnjevali, da so tudi za petino varčnejši. Na čelu je tako še vedno 3,2-litrski petvaljni dizel s 147 kW (200 KM) moči, 2,2-litrski dizel pa je pridobil 10 "konjičev" in bo sedaj imel na razpolago 116 kW (160 KM). Šibkejša izpeljanka pa bo imela 95 kW (130 KM), kar je tudi za pet "glav" več kot doslej. V ponudbi sta klasični in avtomatski šeststopenjski menjalnik.
Standardna oprema med drugim vključuje sync sistem za povezljivost s telefonom, na voljo bo tudi sistem pa ohranjanje voznega pasu, pa prilagodljivi tempomat, opozorilo pred trki, parkirni asistent ... Rangerja izdelujejo na treh lokacijah po svetu, za evropski trg ga bodo izdelovali v Južni Afriki.