Tudi Ceed sporty wagon, ki v dolžino meri 4,47 metra, oziroma 23,5 centimetrov več od osnovne različice, je bil zasnovan v Kiinem oblikovalsko-tehničnem oddelku v nemškem Russelsheimu. Medosna razdalja ostaja pri 265 centimetrih. Do sredinskega B-stebrička je avtomobil identičen petvratni izvedenki, od tu naprej pa izstopa z elegantnim bokom, ki ga za zadnjimi vrati dopolnjuje dodatno bočno steklo. Tega objema zadnji strešni stebriček v obliki črke Z. Na zadku izstopajo pokončna svetila v obliki črke L.
Prtljažnik vzor konkurenci
Notranjost, prav tako znana iz osnovnega ceeda, naj bi voznika razvajala s prostornostjo in
ga navdajala s z dinamičnimi občutki. Glede na okus je lahko izdelana v eni izmed štirih barvnih
zasnov s sedmimi tipi oblazinjenja in petimi barvami sredinske konzole. Poglavitni adut novinca je
seveda prtljažnik. Njegova osnovna prostornina meri nič manj kot 534 litrov, kar avtomobil uvršča
med najprostornejše avtomobile nižjega srednjega razreda. V primeru v dno pospravljenih zadnjih
sedežev prtljažnik naraste na 1.664 litrov, kar je za med 50 in 60 litri več od več konkurenčnih
renault megana ali opel astre. Visoko v streho vpeta zadnja prtljažna vrata olajšujejo dostop in
nalaganje v prtljažnik. V njem je tudi 55-litrsko dvojno dno, dva stranska odlagalna predala,
zložljiv rolo in 12-voltna vtičnica.
Tako kot osnovni ceed bo tudi sporty wagna poganjalo šest motorjev. Osrednje mesto so pri Korejcih dodelili v Evropi razvitima 1,6-litrskima dizloma, ki se ponašata s tehnologijo skupnega voda druge generacije ter variabilnim turbopolnilnikom. Šibkejša različica razvije 66 kW (90 KM) in 235 Nm, močnejša pa zmore 85 kW (116 KM) in 255 Nm navora, ki ga razvije pri 1.750 obratih. Za bolj zahtevne je na voljo dvolitrski dizel z najvišjo močjo 103 kW (140 KM) in 305 Nm navora. Pri tem motorju je menjalnik šeststopenjski. Bencinski del pogona se začne pri 1,4-litrskem motorj (77 kW/ 105 KM), nadaljuje z 1,6-litrskim (84 kW/ 115 KM), vrh ponudbe pa pripada 2,0-litrskemu motorju z močjo 103 kW (140 KM). Vsi trije motorji se ponašajo s spremenljivim krmiljenjem ventilov. Menjalnik je pri vseh treh petstopenjski, za doplačilo je pri močnješih dveh na voljo tudi štiristopenjska avtomatika.
Za lego na cesti naj bi spredaj skrbeli vzmetni nogi tipa MacPherson s pomožnim nosilnim okvirjem. Zadnja prema je prostorska in prilagojena nekoliko drugačnim obtežitvam vozila. Prednja koluta zavor sta prisilno hlajena.
Tri osnovne ravni opreme
Ravni opreme so v osnovi tri s še enim podpaketom. Že v osnovnem paketu LX so vključeni
čelni in stranski zračni blazini ter stranski zavesi, sistema ABS in EBD, progresivni električno
podprti servo volan, potovalni računalnik, strešna nosilca in avdio CD-naprava z
MP3-predvajalnikom. Paket LX fresh med drugim dodatno prinaša klimatsko napravo in v usnje odet
volanski obroč ter prestavno ročico. Oprema iz paketa EX Europe + prinaša samodejno klimatsko
napravo, 16-palčna platišča, sistem ESP in nekaj lepotnih dodatkov. Nadgradnji paket sports pack
vse opisano dopolnjuje s športno notranjostjo in kovinskimi dodatki ter 17-palčnomi pnevmatikami
dimenzij 225/45.
Pomembna aduta novinke, s katerima bo snubila stare in nove lastnike Kiinih avtomobilov, sta sedemletna garancija na motor in menjalnik ob splošnem petletnem jamstvu ter pet zvezdic za varnost na nedavnem testu NCAP. Karavanski ceed je od osnovne različice dražji za 1.000 evrov. 1,4-litrski avtomobil s paketom opreme LX stane 12.990 evrov, lestvica cen pa se povzpne vse do 19.290, kolikor je potrebno odšteti za 2,0-litrski dizel z opremo EX Europe sports pack. Verjetno najbolj zaželeni 85-kilovatni in 1,6-litrski dizel s paketom LX fresh stane 15.990 evrov.
Ceed sporty wagon tako kot petvratno izvedenko izdelujejo v Kiini tovarni na Slovaškem. Konec leta se jima bo pridružila še trivratna športna različica pro ceed. S tako zaokroženo ponudbo se bo Kia gotovo dodobra ugnezdila na zahtevnem evropskem trgu segmenta C.