Dizelski audi Q8 je zdaj opaznejša, udobnejša in še vedno hitra cestna križarka, v kateri se voznik s sopotniki nikoli ne pogovarja o dosegu.
Audi je s Q8 pred petimi leti zadel glavico na žebljico. Imel je vse: vabljivo kupejevsko, skoraj razuzdano podobo velikega suva, najnaprednejšo tehnologijo, močne (termične) motorje. Da se mu leta ne bi začela poznati, so Q8 lani poslali skozi aktivno nadgradnjo in vrnili na cesto še modernejšega, še bolj izpopolnjenega. Sicer so pri Audiju nekoliko zakomplicirali nomenklaturo, saj so mu ob bok in na cenike naenkrat postavili še električna audija Q8 e-tron in Q8 sportback e-tron, ki pa sta precej drugačna avta. Tisti, ki išče klasični pristop suvovskega dolgoprogaša, ne bo razmišljal niti za hip.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Dizle za elito,bencinske mopede za rajo