Avto > Testi
4447 ogledov

BMW-jev električar, ki je stopil v velike čevlje

BMW iX1
1/32
Saša Despot BMW iX1
Z novim X1 BMW prvič ponuja štiri pogonske koncepte v kompaktnem segmentu. Tudi povsem električni iX1. To prinaša nekaj prednosti, pa tudi nekaj slabosti. Na testu smo preizkusili različico iX1 xDrive 30, ki trenutno zapolnjuje tudi vrzel ukinjenega in pri nas zelo priljubljenega električnega BMW pionirja.

Do konca leta 2025 želijo pri BMW Group na ceste pripeljati dva milijona popolnoma električnih avtomobilov. Ambiciozen cilj. Še posebej zato, ker je cilj še razmeroma oddaljen. Največ je do zdaj k cilju prispeval ukinjeni i3 – 250.000 enot. Za preostalih skoraj 1,6 milijona električnih avtomobilov imajo Bavarci še dobra tri leta. Toda v Münchnu so samozavestni. Razlog za to je tudi električni iX1.
Tretja generacija kompaktnega športnega terenca (X1) je namreč prvič na voljo tudi v baterijsko električni različici. Ker je celoten paket bolj družinam prijazen in izpolnjuje običajna pričakovanja ob nakupu SUV vozila, je X1 na voljo tudi v električni različic iX1. Zato je podobnosti (predvsem oblikovnih in prostorskih) med modeloma veliko, je pa med njima tudi velik prepad, ko govorimo o uporabi vozila in občutkov v vožnji.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
  • Mildredii_3354 20:06 19.junij 2025.

    🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲