1,2-litrski trivaljnik je poleg tega brez turbinskega polnjenja in s posrednim vbrizgavanjem goriva v sesalni vod, torej s tehniko, ki je danes že precej redka, zato precej obotavljivo razvija največjo moč 60 kilovatov (oziroma bolj domačih 83 'konjev') in ni ravno med najbolj prožnimi.
Med vsakdanjimi vožnjami po mestu prehudega pomanjkanja moči sicer ne bo čutiti, na dolgih odsekih medkrajevnih cest in avtocestah pa bi si od motorja želel več živahnosti. Za solidne pospeške je zato treba pogosto pretakniti prestavo ali celo dve navzdol, pri čemer se izkaže tudi, da petstopenjski ročni menjalnik ni med najbolj natančnimi. Živahnejša vožnja se odrazi tudi pri porabi goriva, ki lahko narase precej nad uradno deklariranih 4,8 litra, prav tako pa trivaljnik pri visokih vrtljajih postane tudi precej glasen.
Umirjen a udoben
Tako motorizirani C3 bo potemtakem bolj všeč umirjenim voznikom, ki jih ne moti, če na cilj pridejo manj dinamično, počasneje in nekoliko pozneje, prav tako pa jih ne smejo motiti niti nekoliko slabša vodljivost v primerjavi s tekmeci in več nagibanja dokaj mehko vzmetene povišane karoserije, s katero se C3 sicer povsem približa križancem.
A po drugi strani vam gotovo mora biti všeč udobje, ki ga prinašajo mehkejše podvozje in široki udobni sedeži, ki telesu kljub drugačnemu vtisu ponujajo dovolj bočnega oprijema. Razmeroma veliko udobja in prostora ponuja tudi zadnja klop, kjer bi si sicer lahko želeli več prostora za noge, a to velja predvsem za tiste višje rasti. A enako bi pa navsezadnje lahko trdili tudi o tekmecih.
Citroën C3 ja na trgu sicer že več kot dve leti, zato bi o njegovi oblikovni zasnovi težko povedal kaj novega, a ostaja dejstvo, da s svojimi posebnostmi še vedno nekako izstopa iz povprečja, ne toliko z merilniki, ki so še vedno precej konvencionalni, kot s trakovi namesto kljuk na vratih ali pa osrednjim zaslonom, na katerega se lahko zrcalijo pametni telefoni obeh glavnih operacijskih sistemov (čeprav se morate pri Androidu zateči k tujim vmesnikom), preko njega pa poteka tudi vse upravljanje avtomobilskih sistemov. Tako kot pred dvema bi lahko še vedno rekel, da bi lahko pri Citroënu vsaj regulacijo klimatske naprave prepustili klasičnim stikalom, saj upravljanje zaslona od voznika zahteva kar precej pozornosti, ki bi jo bilo bolje posvetiti vožnji.
Origins
Testni citroën C3 je bil iz jubilejne serije "origins", ki jo francoska znamka pripravila ob svoji stoletnici. Letos je namreč minilo natanko sto let, odkar je Andre Citroën leta 1919 proizvodnjo zobnikov, na katero še vedno opozarjata trikotni puščici v znaku, razširil na avtomobile. Serija se sicer od drugih avtomobilov razlikuje le po oblikovnih malenkostih, kot so črna streha, bronasti poudarki na karoseriji in armaturni plošči ter znaki, ki opozarjajo na obletnico in poskrbijo tudi za nekaj poživitve.
In citroën C3 je pravzaprav prav s šibkejšim motorjem ustrezni avtomobil tako za posebno serijo kot tudi za opomnik na bogato Citroënovo zgodovino, v kateri so vedno pomembno vlogo igrali majhni in ne nujno najbolj zmogljivi avtomobili, pa naj je šlo za prvi citroën tip A, znameniti "petite citron", kultna spaček in dyane, samosvojo viso ali pa sodobnejša AX in saxo ter navsezadnje tudi prvi dve generaciji samega citroëna C3.
Podatki o vozilu (citroën C3 origins 1.2 puretech 83 S&S BVM €6.2)
Motor: bencinski, trivaljni, 1.199 ccm
Največja moč: 60 kW (82 KM) pri 5.750 vrtljajih
Največji navor: 118 Nm pri 2.750 vrtljajih
Zmogljivosti: 168 km/h, 14,9 sekunde od 0 do 100 km/h
Dimenzija (D x Š x V v mm): 3.996 x 1.749 x 1.490, medosna razdalja 2.539
Prtljažnik (v litrih): 300—922
Poraba: 4,7 litra/100 km (kombinirani cikel ECE), izpusti CO2: 109 g/km
Cena v evrih: 14.040 (s popustom: 12.130)
Plusi: Privlačen videz, udobje, oblika, oprema.
Minusi: Motor, menjalnik, zvočna izolacija, vozne lastnosti.