Avto > Testi
385 ogledov

Novi doblo je naredil napredek v udobju in vožnji

Fiat Doblo
1/29
Saša Despot
Dobloju praktičnosti nismo nikoli očitali, je pa v novi generaciji bolj udoben, inženirji so izboljšali komunikativnost z volanom, zato se pelje bolje. Tudi turbodizel je ob povečni moči agilnejši in še varčnejši. Pogrešal sem več kompaktnosti, sedeži ponujajo premalo oprijema, tudi od materialov in asistenčnih sistemov sem pričakoval več.

Prvi Doblo je bil zasnovan za opravljanje prevozov za gospodarske subjekte. Avto se je izkazal s trpežnostjo, s prepoznavnimi in uveljavljenimi Fiatovimi dizelskimi motorji je bil eden sinonimov za varčno in zanesljivo gospodarsko vozilo. Predvsem pa je vedno znova prepričeval tudi s prostornostjo.

V preteklih letih je doblo ponekod postal priljubljen tudi kot družinski avto. Pri Fiatu so se poglobili v dizajn, ga naredili privlačnejšega, hkrati pa znotraj prijetnejšega za vožnjo - z boljšo zatesnitvijo potniške kabine, žal pa kaj več kot tempomata in sistema za pomoč pri speljevanju v klanec ne pozna – na primer sistem za samodejno zaviranje v sili in druge moderne pripomočke, brez katerih si priljubljenih športnih terencev danes ni več mogoče omisliti.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.