Po dobrih petih letih bi pričakovali zamenjavo generacije, a glede na to, da touaregu prihodnost ni zagotovljena, je očitno tudi tako dobro. Kaj mu je torej prinesla osvežitev?
Med najbolj očitnimi spremembami zunanjosti je novi sprednji del z masko, ki bolj poudarja vizualno širino avtomobila. Mogoča bo tudi izvedba v kromu za različico elegance ali pa v črnini za različico R-line. Večji so tudi vstopniki za zrak na spodnjem koncu odbijača, ki so tudi lahko različnih oblik glede na različico opreme.
Preoblikovani žarometi so za doplačilo na voljo z matričnim sistemom IQ light HD, ki ga sestavlja 19.216 mikro led svetilk. Zadaj sta novi svetlobna letev čez celotno širino zadka in grafika zadnjih luči, v kombinaciji z matričnimi žarometi pa bo prvič v Evropi na voljo tudi osvetljeni logotip znamke. Novih je tudi nekaj kolesnih platišč.
Znotraj je po novem v serijsko opremo vključen doslej doplačilni digitalni kokpit, ki ga sestavljata 12-palčni zaslon instrumentne plošče in 15-palčni za dotik občutljivi zaslon infotainmenta. Med softverske izboljšave spadajo bolj napredni zemljevidi v visokoločljivostni grafiki ter izboljšano govorno upravljanje. Na voljo je tudi brezžično zrcaljenje pametnih telefonov obeh poglavitnih operacijskih sistemov. Druge spremembe se osredotočajo okrog zagonskega gumba na centralni konzoli, vtičnice USB-C pa namesto 15 vatov omogočajo polnjenje z močjo 45 vatov. Izboljšana je tudi ambientalna osvetlitev notranjosti.
Pod motornim pokrovom bo na voljo pet pogonskih sklopov, ki bodo vsi delovali v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Med njimi so gotovo zanimivi 3-litrski turbobencinski motor V6 z močjo 335 'konjev' in 3-litrska turbodizelska motorja V6 z močmi 227 ali 282 'konjev'.
Izboljšana sta tudi oba priključna hibrida, ki združujeta 3-litrski turbobencinski motor V6 in elektromotor, ki je vgrajen v menjalnik. Prvi zagotavlja moč 375, drugi pa 455 'konjev', oba pa imata tudi baterijo s kapaciteto 14,1 kilovatne ure.