Prodorni kitajski avtomobilski velikan BYD je neposredno izzval japonske in evropske konkurente na področju priključnih hibridov. Šef BYD Vang Čuanfu je predstavil naslednjo generacijo te tehnologije, ki združuje notranji motor z izjemno nizko porabo bencina in zelo zmogljive baterije.
S polno napolnjeno baterijo in bencinskim rezervoarjem naj bi avtomobili lahko prevozili celo 2.100 kilometrov, je po poročanju Reutersa zatrdil Vang. Poraba bencina tudi po že izpraznjeni bateriji naj bi bila zaradi ohranjenega sodelovanja s hibridnim pogonom le 2,9 litra na 100 kilometrov, kar je okoli liter manj kot pri zdajšnji tehnologiji proizvajalca. Gre za kitajske normative, znamka tudi ni podrobneje predstavila podatkov o obeh motorjih in bateriji.
Na začetku namerava z novo tehnologijo opremiti dva modela, eden od njih je BYD seal 06.
Pretežni del prodaje znamke BYD so že doslej obsegali priključni hibridi, čeprav ga v Evropi poznamo predvsem kot proizvajalca baterijskih vozil. Raziskave in razvoj na področju priključnih hibridov pa so dokaz, da BYD verjame tudi v to tehnologijo oziroma meni, da so časi, ko bodo proizvajalci v popolnosti prešli samo na električna vozila, še daleč.
vmes pa kitajsk svizc zavije chokolado na peking_nacin & folk je he[m]ppy + zadet k mina do jutra a'ne`de ... sarcazm off 🤦🏻♂️
električni automobili nikoli ne bodo uspeli zamenjati klasične automobile, ker so večji osnaževalci okolja od klasike. a kdo sploh razmišlja, kako bodo izrabljene baterije uplivale na okolje?? reciklaža teh baterij je astronomsko draga. trenutno se te baterije samo skladiščijo a… ...prikaži več mislim, da ni potrebno posebej razlagati vpliva le teh na okolje.
Vsekakor naredi 2000 + km, so pa pozabili napisat, da avto mora biti na trajektu.