Ena od njih je Švedinja Agneta Dahlgren, ki je v Renaultovi ekipi zadolžena za obliko kompaktnih avtomobilov in je sodelovala tudi pri snovanju oblike nove generacije scenica in grand scenica, ki nista več tipična enoprostorca pač pa hibrida med enoprostorcem in križancem. Na podobnem delovnem mestu pri Nissanu je Priyanka Gaitonde, ki je sodelovala pri oblikovanju nove generacije micre in infinitija Q30.
Christina Lindberg je ena od glavnih oblikovalk pri Volvu, ki je poskrbela za revolucijo v dizajnu tega švedskega proizvajalca avtomobilov, ki ga odlikujejo čiste linije in veliko prestiža. Volvovo oblikovalsko ekipo v Kaliforniji v ZDA pa vodi Tisha Johnson.
Ženske in "mačo“ avtomobili
Damam bolj pogosto dodelijo oblikovanje potovalnih kabin. Pri BMW že več kot 15 let ekipo, ki izbira materiale v vozilih vodi Martina Starke. Pri Miniju za obliko kabin skrbi Ana Zadnik, Hrvatica, ki je študirala v Ljubljani. Pred tem je oblikovala dacie, delala je v podjetju Jaguar Land Rover, v intervjuju pred kratkim pa nam je zaupala tudi podrobnosti o vse bolj splošnem trendu v avtomobilski industriji – digitalizaciji potovalne kabine.
Podobno delo pri Jaguarju opravlja Siobhan Hughes, pri Mercedesu pa Claudia Braun, ki je sodelovala tudi pri novem razredu E in maybachu razreda S. Sonja Vandenberk pri evropskem Fordu vodi ekipo za izbiro barv in materialov, pred tem pa je podobno delo opravljala pri General Motorsu, Mitsubishiju in Nissanu. Njeno znanje najdemo v potovalnih kabinah modelov kot so opel adam, mitsubishi lancer, ford mondeo ...
Med pionirke uvrščamo Mimi Vandermolen, ki je že leta 1969 dobila delo pri Fordu. Najprej je oblikovala hišne aparate, nato pa so jo premestili v avtomobilsko industrijo, kjer je med drugim delala tudi na dizajnu "mačo" avtomobilov, kot je ford mustang ...