BMW-jeva jesenska popestritev ponudbe je torej zelo zanimiva. V primeru obeh BMW-jev gre za avtomobila, ki dosegata zelo dobre prodajne rezultate, serija 1 v Evropi, BMW X3 pa celo globalno.
Najbolj zanimiv med trojico pa je gotovo mini aceman, saj gre za popolnoma novi avtomobil, ki bo n voljo le z električnim pogonom. Cenovno se bo s celo približal nekaterim bencinskim različicam drugih minijev, se pravi cooperja in countrymana.
Električni mini
Velikostno se uvršča med oba ostala minija in zapolnjuje predvsem vrzel, ki jo je s tem, ko je postal precej večji in bolj naklonjen družinam, naredil mini countryman. Na predstavitvi so namreč med drugim poudarili, da je zanimiv prav za tiste potencialne kupce, ki so se navduševali nad countrymanom prejšnjih generacij. Za slovenskega uvoznika je zelo pomemben model, saj naj bi prihodnje leto predstavljal vsaj polovico prodaje električnih minijev.
V Sloveniji bomo lahko osnovnega minija acemana E kupili za priporočeno ceno najmanj 34.550 evrov. Glede na to, da trgovci ponujajo določen popust n da lahko od prodajne cene odštejemo še subvencijo eko sklada, je takšen aceman mogoče kupiti že za razmeroma ugodnih 24.240 evrov. Močnejši mini aceman SE v osnovi stane 38.650 evrov, ob upoštevanju ugodnosti pa se mu cena lahko spusti na 27.800 evrov.
Aceman v dolžino meri 4,04 metra in je kljub majhnim meram precej prostoren avtomobil , ki razpolaga celo s 300 litri prtljažnika. Notranjost je sicer bolj ali manj urejena tako, ko v obeh ostalih minijih, kar pomeni, da je živahna in barvita in da je tudi infozabavni sistem zelo pester.
Kot smo že omenili, sta na voljo le dve različici električnega pogonskega sklopa. Šibkejši aceman E razpolaga z močjo 135 kilovatov in navorom 290 njutonmetrov in poskrbi za šprint v 7,9 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 160 kilometrov na uro. Mini aceman SE, ki ima moč 160 kilovatov in navor 330 njutonmetrov, pa 100 kilometrov n uro doseže v 7,1 sekunde in pospešuje do 170 kilometrov na uro. Prvi ima baterijo s kapaciteto 42,5, drugi pa 54,2 kilovatne ure, omogčata pa do 310 oziroma 406 kilometrov dosega.
Evropski prvak
Drugi jesenski novinec v Sloveniji je BMW serije 1, za katerega je značilno predvsem, da jih kar okoli 80 odstotkov pokupimo Evropejci. Zelo pomemben je tudi za slovenski trg, na katerem so že zabeležili precej povpraševanja po novincu.
Novi BMW serije 1 je v primerjavi s predhodnikom malce zrasel in je zdaj dolg 4,36 metra. Postal je tudi malce višji. Oblikovno pa gre bolj za evolucijo prejšnje generacije. Bolj očitne spremembe so v notranjosti, kjer je BMW povzel vse, kar smo spoznali v novih BMW-jih zadnjega časa. To pomeni, da so na voljo tudi vsi sodobni asistenčni sistemi.
Osnovni bencinski BMW 116 v Sloveniji stane najmanj 30.750 evrov, močnejši BMW 120 pa 36.100 evrov. Kdor si želi štirikolesni pogon, se bo moral odločiti za BMW 123 xDrive, ki stane najmanj 41.750 evrov, športni navdušenci pa bodo lahko za najmanj 53.950 evrov kupili BMW M135 xDrive. Na voljo sta tudi dve dizelski različici, BMW 118d, ki stane najmanj 35.600 evrov, in BMW 120d, za katerega je treba odšteti vsaj 37.650 evrov.
Pod motornim pokrovom ostaja klasika v obliki bencinskih in dizelskih motorjev, ki z močmi segajo od 90 do 221 kilovatov in so večinoma tudi 48-voltno hibridizirani. Z novo generacijo so pri BMW-ju nekoliko prevetrili tudi opremo. Po novem je precej športne že osnovni paket, nad njim pa sta še paket M sport in M sport pro z malce bolj izrazitimi športnimi dodatki. Dodajmo, da je slovenski uvoznik pripravil tudi poseben paket osnovne različice z paketom M sport na zunanjosti avtomobila.
Globalna uspešnica
Če je BMW serije 1 evropska uspešnica, je BMW X3 globalna uspešnica, ki jo enako dobro prodajajo na vseh celinah sveta. Samo leta 2003 je BMW denimo prodal več kot 3,5 milijona BMW-jev X3, pri nas pa se jih na leto proda od 150 do 200. Zanj je značilna tudi precejšnja zvestoba kupcev, ki se težko odločijo za kateri drugi avto, zato se proizvajalec potrudi, da zvestih kupcev z novimi generacijami ne razočara.
Vsi BMW-ju X3 so opremljeni s štirikolesnim pogonom XDrive. Za osnovni bencinski BMW X3 20 xDrive bo pri nas treba odšteti najmanj 59.800 evrov, cena močnejšega BMW-ja X3 30 xDrive še ni določena, hibrid BMW X3 30e xDrive bo stal najmanj 67.000 evrov., športni BMW X3 M50 xDrive pa najmanj 83.900 evrov. Med zelo priljubljenimi različicami bo tudi dizelski BMW X3 20d xDrive, za katerega je treba odšteti vsaj 61.000 evrov, pozneje pa pride tudi BMW X3 s turbodizelskim šestvaljnikom.
Z novo generacijo je BMW X3 pridobil predvsem radikalno novo oblikovno zasnovo, s katero se približuje novi generaciji "Neue Klasse", ob enaki medosni razdalji je postal malce večji, v notranjosti pa se je na samosvoj način prilagodil trenutnim bavarskim smernicam.
BMW X3 je eden od tistih avtomobilov, ki še vedno ponujajo pestro ponudbo pogonov, med katerimi s tako bencinski, kot tudi dizelski in priključno hibridni motorji. Vsi klasični motorji so opremljeni tudi z 48-voltnimi hibridi, v vrhu pa je predvsem športni BMW X3 M50 xDrive z močjo 293 kilovatov, ki mu omogoča šprint do 100 kilometrov na uro v 4,6 sekunde. 220-kilovatni hibrid pa omogoča med 81 do 90 kilometrov električne vožnje.