Novost predstavlja nekoliko zmogljivejši dvolitrski dizel v nosu, ki s športnim poslanstvom avta kot celote dobro sovpada, še vedno pa predstavlja pojem glede lege na cesti in zmogljivosti, pod črto pa je lahko tudi zelo varčen športni kupe, le cena je v skladu s premium poslanstvom relativno visoka.
Še elegantnejši športni kupe
Da ne bo pomote, kupe je oblikovan skladno, športnost dobro dopolnjuje tudi eleganca. Je pa tudi res, da smo z zadnjo življenjsko fazo te različice pričakovali nekoliko več vznemirjenja v obliki dodanih spojlerjev in podobnega, kar bi trojko tudi s to motorizacijo približalo strupenemu M3. A temu ni tako. S prenovo je sicer dobil nekaj novih detajlov, ki pa gredo v nasprotno smer (elegance) in ne v smer športnosti. Mlajša konkurenca, v mislih imamo predvsem audi A5, je tako veliko agresivnejša in zato bodo oblikovalci s snovanjem novega modela imeli nekaj dela.
Notranjost najbolj kliče po prenovi
Tudi notranjost pusti mešane občutke, saj je že malce zastarela in dejansko ta del najbolj kliče po prenovi. Nekoliko bolje jo je testnik odnesel zahvaljujoč svetli notranjosti predvsem v obliki bež usnjenega oblazinjenja, v katerega so odeti sedeži in vratne obloge, je pa res, da boste za to morali seči v denarnico po dodatna dva tisočaka. Športni sedeži k temu dodajo še 650, za ogrevane boste morali dodati še slabih 400 in za kakovostno leseno imitacijo 500 evrov. To k osnovni ceni doda pol četrti tisočak, kar ni malo. Pohvale pa si zasluži zelo zmogljiv avdio sistem, ki je po našem mnenju vreden slabih 600 evrov doplačila. Prostorsko je trojka pričakovano udobna, dobro se sedi predvsem v prvi vrsti, kjer sta še vedno hvale vredna prednja sedeža z nastavljivim bočnim oprijemom in dolžino sedalnega dela. Nekoliko bolj utesnjeno bo zadaj, kjer najdete dva posamična sedeža. Prtljažnik sprejme pričakovanih 440 litrov.
Zmogljiv in varčen dizel, zvok manj prepričljiv
Dvolitrski dizel je prešel že nič koliko izboljšav in v tokratni izdaji zmore pet kilovatov več kot prej, 135 le-teh pa več kot zadosti toni in pol suhe teže vozila. Zaradi prirastka moči pa trojka po moči že spada v najvišji razred (nad 130 kW), kar osnovno zavarovanje podraži za okoli 400 evrov. Nekoliko zmoti le robat zvok v mirujočem stanju ob zagonu, zvok motorja pa tudi ni kos zvoku šestvaljnika, ki bi ga zaradi tega raje videli v testnikovem nosu. Smo pa to misel opustili ob prvem obisku črpalke, saj smo, čeprav je bil testnik opremljen s šeststopenjsko avtomatiko, na testu porabili med sedem in osem litri plinskega olja. Glede zmogljivosti je motor še vedno pojem v svojem velikostnem razredu, enako velja za performanse avta kot celote, k čemur pripomoreta skoraj idealna razporeditev teže in zmogljivo podvozje. Vzmetenje je bavarsko trdno, volan pa neposreden in informativen. Menjalnik hitro reagira tudi v normalnem načinu pretikanja, tuja pa mu ni niti kickdown funkcija.
Glede cene lahko zapišemo, da BMW nikoli ni poceni in tako je tudi tokrat. Še vedno se nam zdi veliko, da za dodatke plačaš deset in več tisočakov, ampak tako tu je. Nedvomno pa z veseljem pričakujemo prihod nove trojke, tudi kupeja, ki bo nedvomno dobil novo podobo notranjosti, saj je ta eden najslabših delov drugače zelo dobrega avtomobila.
Podatki o vozilu: (BMW 320d coupe)
Motor: 1.995 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 135 kW (184 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 350 Nm/ med 1.750 in 3.000 vrtljaji na minuto
Poraba: 7,2 litra/100 km, 149 gramov CO2
Zmogljivosti: 230 km/h, 8,0 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.580x1.782x1.395, medosna razdalja 2.760, prtljažnik (v litrih): 440
Cena: 38.000./50.651 EUR