Po koncernu Stellantis je izstop iz Evropskega združenju avtomobilskih proizvajalcev zdaj napovedal še Volvo. Vzrok za izstop, ki se bo zgodil do konca leta 2022, je podoben kot pri Stellantisu: razlike med svojo strategijo mobilnosti brez emisij in strategijo evropske avtomobilske lobistične skupine (ACEA), ki se zavzema za odpustke in proti popolni prepovedi prodaje avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje.
Švedski proizvajalec avtomobilov se je zavezal, da bo do leta 2030 ponujal le še povsem električne avtomobile, to je še precej pred predlogom Evropske unije o prepovedi avtomobilov na fosilna goriva od leta 2035 naprej.
Volvo je bil zagovornik hitrejšega prehoda na brezemisijski prevoz, potem ko je Evropski parlament junija glasoval za rok do leta 2035. Iz ACEA so po odločitvi evropskega parlamenta sporočili, da je "kakršna koli dolgoročna ureditev, ki presega to desetletje, preuranjena."
Evropsko združenje proizvajalcev avtomobilov, splošno znano po svoji kratici ACEA, je glavna lobistična skupina v industriji od svoje ustanovitve leta 1991. Trenutno združuje 16 glavnih evropskih proizvajalcev avtomobilov, tovornjakov, kombijev in avtobusov.
Pri Volvu so v izjavi zapisali, da "smo ugotovili, da trajnostna strategija in ambicije Volvo Cars na tej stopnji niso popolnoma usklajeni s položajem in načinom dela ACEA."
Ali ima svet še možnost zajeziti podnebne spremembe?
"Zato verjamemo, da je za zdaj bolje ubrati drugačno pot," so dodali pri proizvajalcu avtomobilov. "To, kar počnemo kot sektor, bo imelo pomembno vlogo pri odločanju, ali ima svet še možnosti za zajezitev podnebnih sprememb."
ljudje znajo naredit avto na vodo. torej elektrolizo vode in pogon na vodik. ljudje znajo ! ne inštituti ali NASA. malo bolj šolani ljudje.in zato se avto industrija bori na vse kriple da uvede električne avtomobile na baterije. zakaj ?… ...prikaži več ? ker če pride avto od ene firme na vodik, potem so opleli. do kosti. ves njihov razvoj in vlaganja v baterije propade. zato milom ili silom vse v baterije. pa če zemlja crkne.
Dokler ne proizvedejo lazjih baterij z vecjim dosegom, tovorna vozila in avtobusi ne morejo bit na baterije. Kot je omenil zgoraj komentator je problem v elektricnem omrezju, ki ni dimenzionirano za to. Ze soncne elektrarne so problem razen, ce bo… ...prikaži več vsak sam odgovoren za svojo baterijo brez omrezja
Jih bo zanimivo gledati po letu 2030, ko in če ostanejo cene električnih avtomobilov na trenutni ravni. Da o posodobitvah el. omrežja sploh ne govorimo. Pri nas je že sedaj težava s postavitvijo toplotnih črpalk, sicer so se izpadi sedaj… ...prikaži več "normalizirali", me pa zanima kako bo če bo vsaka hiša imela še el. avto.