Avtomobilski proizvajalci se s ciljem napredka v razvoju in predvsem s ciljem nižjih stroškov v razvoju med seboj vse bolj povezujejo. Tako Mercedes uporablja tudi Renaultove motorje, opli, peugeoti in citroëni nastajajo na enakih arhitekturah, prav tako seati, škode in VW, ki so del koncerna Volkswagen tako kot tudi Audi.
Začetek 21. stoletja v avtomobilski industrij je zaznamovalo večanje kapitala, lastniki nekaterih tradicionalno zahodno usmerjenih evropskih znamk so postala podjetja z Daljnega vzhoda.
To je prineslo številna nova partnerstva in naveze med avtomobilskimi proizvajalci, v začetku leta 2018 pa tudi namigovanja in ugibanja, kdo je največji proizvajalec avtomobilov na svetu. Po objavljenih uradnih podatkih je največ vozil leta 2017 prodala skupina Volkswagen, pri navezi Renault-Nissan-Mitsubishi pa menijo drugače, saj trdijo, da so pri skupini VW v svoje prodajne številke vključili tudi tovornjake podjetji MAN in Scania, brez katerih bi naziv največjega pripadel francosko-japonski navezi. Zagotovo je, da je Toyota, dolga leta številka 1 na svetu, trenutno tretji največji proizvajalec vozil na svetu.
10 največjih po abecednem vrstnem redu
Dejstvo je, da imajo nekateri od največjih svetovnih proizvajalcev avtomobilov pod svojim koncernom večje število avtomobilskih znamk, v tem primeru pa se upošteva skupno število prodanih vozil, ne glede na to, katere znamke je vozilo. V svetu trenutno prevladuje 10 velikih avtomobilskih skupin, njihova struktura pa je videti tako:
BMW Group: BMW, MINI, Rolls-Royce in BMW Motorrad (motocikli)
Daimler-Benz AG: Mercedes-Benz, Smart, Mercedes-Benz Trucks (tovornjaki), Freightliner (proizavajlec vlačilcev), Fuso (tovornjaki), Western Star (vlačilec), Bharatbenz (Indija, gospodarska vozila), Mercedes-Benz Vans (lahka gospodarska vozila), Mercedes-Benz Buses (avtobusi), Setra (avtobusi), Thomas Built (šolski avtobusi)
General Motors: Autobaojun (kitajski proizvajalec avtomobilov), Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, Holden (proizvajalec vozil za trg Avstralije), Jiefang (kitajski proizvajalec gospodarskih vozila), Wuling (kitajski proizvajalec avtomobilov).
FIAT Chrysler Automobiles (FCA): Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, FIAT, Alfa Romeo, FIAT Professional (gospodarska vozila), Lancia, Maserati, Ferrari (ki je finančno samostojen, a je v resnici del skupine)
Ford Motor Company: Ford, Lincoln
Honda Motor Company: Honda, Acura, Honda Powersports (motocikli, ATV, plovila in druga transportna sredstva)
Hyundai Motor Company: Hyundai, Kia, Genesis (premium avtomobilska znamka)
PSA: Peugeot, Citroen, DS (premijska avtomobilska znamka) Opel/Vauxhall (kupljena s strani General Motorsa leta 2017)
Renault-Nissan-Mitsubishi: Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Alpine (športni avtomobili), Infiniti (premium avtomobilska znamka), Datsun (nizkocenovna vozila za hitro rastoče trge), Lada, Renault-Samsung (korejska znamka), Venucia (kitajska znamka).
Tata (Indija): Tata, Land Rover, Jaguar, Tata Daewoo (gospodarska vozila)
Toyota: Toyota, Lexus, Hino (gospodarska vozila), Daihatsu
Volkswagen Group: Volkswagen, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda, MAN (tovornjaki), Scania (tovornjaki), Volkswagen gospodarska vozila, Ducati (motocikli)
Zhejiang Geely (Kitajska): Geely Auto, Volvo, Lotus, Proton (malezijska znamka), London EV Company (nekdanji London Taxi Company, proizvajalec taksi vozil), Polestar (športni avtomobili, električni avtomobili), Lynk & Co (nova kitajska znamka specializirana za premium električne avtomobile), Yuan Cheng Auto (gospodarska vozila), Terrafugia (podjetje za proizvodnjo “letečih avtomobilov”)