Navedeno kugo seveda občutno podraži, tako da se cena približa znamki 40 tisočakov. To pa je z omejeno prostornostjo v drugi sedežni vrsti tudi ena redkih večjih pomanjkljivosti tega srednje velikega suva.
Še vedno eden bolj prepoznavnih suvov
Kugo že dobro poznamo, zato o obliki ne bomo razpredali, je pa precej všečna in dinamična. Paket individual zaznamujejo le v eloksirani aluminij odeta strešna nosilca, dodatno zatemnjena stekla od B-stebrička dalje in seveda zelo pompozna 19-palčna lita platišča.
Več ekskluzivnosti za razumno ceno
Prehod v notranjost pokaže še eno večjo spremembo, in sicer aluminijaste letvice na bočnih pragih z imenom individual, enak napis pa najdemo tudi na posebnih v usnje odetih sedežih (prednja sta tudi ogrevana) in preprogah iz velurja. Razliko predstavljajo še aluminijaste stopalke, poklopni mizici v drugi vrsti, sredinski naslon tudi v drugi vrsti in še nekatere druge malenkosti. Paket s ceno skoraj tri tisoč evrov (2.860 evrov) sicer ni poceni, a za to ceno ponudi kar veliko, čeprav posluha za napredno tehniko vseeno nima. Za to je treba seči dodatno v žep. V uredništvu smo pogrešali predvsem ksenonska svetila, za prednja in zadnja parkirna pomagala pa smo morali doplačati 500 evrov.
V dolžino meri 4,44 metra, kar pomeni, da pripomb glede prostora v prvi vrsti večinoma ne bo, v drugi pa znajo biti pri odraslih že bolj pogoste. Prostora za kolena je sicer več kot za glave, bolj kot slednje pa zmoti naklon sedežne klopi, ki je preveč navpičen, da bi bil udoben na daljših poteh. Trdo vzmetenje in 19-palčna obutev zmanjšata udobje, kar čutijo predvsem tisti, ki sedijo zadaj. Prtljažnik je s 410 litri prav tako v razrednem povprečju (tiguan 470l, rav4 410l, ix35 591l), s podiranjem pa dobite 1.400 litrov velik prostor.
Dobrodošla dodatna konjenica in menjalnik
Motorna paleta kuge je skoraj istočasno s S-maxom in galaxyjem dobila še močnejšo različico dvolitrskega TDCi agregata, ki razvije 120 kW, nekaj več pa je tudi navora, in sicer 340 Nm (+20 Nm). Glede na maso dodatna moč pride kar prav, še posebej pri večji naloženosti, je pa res, da prestavna avtomatika kljub dvosklopični tehnologiji vzame nekaj talenta. Bolje se šeststopenjska Getragova avtomatika znajde v športnem načinu pri ročnem prestavljanju, kjer bolje pokaže svojo hitrost in natančnost, čeprav je ta odvisna tudi od ogretosti in voznikovega popuščanja plina ob menjanju prestave. Menjalnik nam je bil zelo všeč, nemškim inženirjem (Fordovim in Getragovim) pa svetujemo, naj pri prihodnji generaciji mislijo še na prestavni lopatici na volanu.
Podvozje dopušča veliko mero dinamičnosti na vseh podlagah, dobro pa se dopolnjuje tudi s športno naravnanim vzmetenjem. Slednjemu delajo preglavice le kratke in ponavljajoče se anomalije na cestišču, udobje pa okrnijo pnevmatike športnega preseka in velikosti. Priključljivi štirikolesni pogon je prav tako dovolj zmogljiv, težjim terenskim podvigom pa tako ali tako kuga ni namenjena.
(Veliko) slabše se kuga odreže glede porabe, ki je z dobrimi devetimi litri kljub avtomatiki in štirikolesnemu pogonu prevelika za te mere in maso.
Podatki o avtomobilu: (Ford kuga 2.0 TDCi 4x4 durashift titanium individual)
Motor: 1.997 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni dizelski
Moč: 120 kW (163 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 340 Nm pri 2.000 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,2 litrov/100 km, 179 gramov CO2
Zmogljivosti: 192 km/h, 9,9 sekunde od 0–100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.443x1.842x 1.710, medosna razdalja 2.690, prtljažnik (v litrih): 410/1.405
Cena: 33.100/37.970 EUR